Kwadroszosowanie

Wtorek, 8 lutego 2022 · dodano: 08.02.2022 | Komentarze 13

Dzisiaj - mimo że wciąż wiało jak cholera - udało się poszosować. Tempem pijanego ślimaka, ale jednak.

Nie zamierzałem walczyć - byłem strasznie niewyspany przez Kropę, która znów zażyczyła sobie wyjścia o 4:15 rano. A potem już jakoś średnio szło mi zasypianie. Startowałem więc jak zombie.

Trasa wciąż zachodnia: Poznań - Luboń - Komorniki - Szreniawa - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Wyjątkowo zacząłem objazd od Dębiny. Szosą rzadko tam bywam, czas było to zmienić :)
Szosą na Dębinie
Niewyraźna czapla na gałęzi
Podczas objazdu swoich stałych miejscówek...
Bagno w Trzcielinie już bez lodu
...znów stwierdziłem, że niestety ze zwierzakami wciąż kicha - ani Trzcinki, ani piesków... Dziwne :/

Za to napotkałem mechanicznego potwora :)
Ciężki sprzęt na polu koło Dopiewa
Nie zabrakło również propagandy do rogalika gratis. W sumie to ciekawe - jakiś miesiąc temu płaciłem za chleb 3,80 i wydawało mi się to drogo. Ze dwa tygodnie temu koszt wynosił już 4,20. Teraz jest równe 4 złote i mam się cieszyć, że jest... finalnie drożej.
Już nawet rogalika nie można kupić bez dawki propagandy
Do pracy pojechałem Czarnuchem. Wziąłem aparat i dzięki temu udało się uchwycić pana łabędzia - cieszy to, bo dawno go na Dębinie nie widziałem.
Ciekawski samiec łabędzia
Aha, wczoraj wieczorem trafił się księżyc w pierwszej (chyba) kwadrze.
Pierwsza kwadra księżcya widziana wczoraj

| 23:25 sobota, 12 lutego 2022 | linkuj To coś okrągłego okazało się całkiem przydatne zimą. O dziwo, bo byłem sceptyczny :)

Nie mam pojęcia co to za sprzęt. Ale imponujący.
| 22:02 sobota, 12 lutego 2022 | linkuj To to cos okrągłego bardzo mi sie podoba.
Ciekawa maszyna faktycznie , troche jak za wschodniej granicy.
| 21:56 środa, 9 lutego 2022 | linkuj Kolzwer - no to czekam z tymi zwierzakami :) Jakby mnie taki sprzęt wyprzedził na gazetę to w tej chwili pewnie pisałbym te słowa jedną, prawą ręką :) Inflacja i walka z nią nie jest łatwa, ale można się tym zająć w czas, a nie jak zwykle w przypadku PiS-u, na ostatnią chwilę. I mamy to, co mamy... Łabędź na szczęście ma to gdzieś :)

Lapec - a całkiem możliwe, choć tam akurat mało wieje, to nie pola, po których najczęściej kręcę :) Choć czapla ma minę pewnie właśnie przez wietrzny chłodek :) Boję się tych cen jutra... :/

Marecki - dzięki :) Co do księżyca to przyznam się, że jechałem na automacie i się nieźle namęczyłem. Zimno było, więc i tak jestem zadowolony z tego, co wyszło. Ale masz rację, muszę pokombinować z ustawieniami manualnymi.
| 17:37 środa, 9 lutego 2022 | linkuj łabędź świetny, podobnie jak polny potwór. Kwadra nieco przepalona, popróbuj z niższym ISO i krótszymi czasami naświetlania :)
| 07:11 środa, 9 lutego 2022 | linkuj Głazy na tym czymś na Dębinie pewnie też dlatego ... żeby ich nie zWIAŁO :)

Czapla bawi się w typowego Sebixa widzę :P. A co do ceny chlebka, to jest przecież jest taniej ... aniżeli będzie jutro xD. PO stokroć dzięki rządzącym.
| 23:49 wtorek, 8 lutego 2022 | linkuj Zwierzaki może pojawią się jak przyjdzie więcej ciepłych dni, trzeba być dobrej myśli ;)
Nie chcę myśleć co by było, gdyby na drodze mechaniczny kolos mijał rowerzystę "na gazetę".
Z cenami niektórzy niestety nie zauważają tego, że finalnie jest i tak dużo drożej, tylko "hura, bo jest bez vat"....
Łabędź bardzo fotogeniczny na tym ujęciu :)
| 21:37 wtorek, 8 lutego 2022 | linkuj MąDre. I Cenne :)
| 21:33 wtorek, 8 lutego 2022 | linkuj A nie wiem, czy znasz taki sprytny sposób jak zapamiętać, czy księżyca przybywa, czy ubywa? Otóż jak przypomina literę D (jak teraz), to znaczy że się Dopełnia. A jak C, to znaczy że się Cofa.

Toteż jak będziesz miał Pełną połówkę D to będzie pierwsza kwadra, a jak pełna połówka w kształcie C, to ostatnia kwadra.
| 21:21 wtorek, 8 lutego 2022 | linkuj JPbike - hehe, ale żeś znalazł archiwum :) No ale co fakt, to fakt :)
| 21:20 wtorek, 8 lutego 2022 | linkuj Huann - dzięki :) Przerabiałem zastrzyki ostatnio z Kropą, wiem co to za atrakcja :/ Zdrówka! Może być z tym potworem :)

Meteor - były, były, tylko zdjęcie robiłem z innej perspektywy :) Dzięki za wyjaśnienie z księżycem.
| 21:19 wtorek, 8 lutego 2022 | linkuj Sławny jest temat wiatrowy u Ciebie od wieków, np - wpis 1, wpis 2 :)
| 21:14 wtorek, 8 lutego 2022 | linkuj Czy mi się wydaje, czy na pierwszych zdjęciach platformy nie było tych głazów?

Księżyc prawie w pierwszej kwadrze, bo nie ma pełnej połówki... ale już prawie :-)
| 19:23 wtorek, 8 lutego 2022 | linkuj Zdjęć ciekawych i różnorodnych moc :)

U nas od kilku dni pies regularnie budzi między 4.00, a 7.00, ale znów czymś podtruty niestety - w końcu dziś dostał zastrzyk, może będzie lepiej...

Zwierzaki zapewne uciekły przed potworem, bo przyzwyczajone do widoku T.Rexa jedynie ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa sciao