avatar Ten blog rowerowy prowadzi Trollking z miasteczka Poznań. Od listopada 2013 przejechałem 197597.20 kilometrów i mniej już nie będzie :) Na pięciu różnych rowerach jeżdżę z prędkością średnią 27.88 km/h i się wcale nie chwalę.

Dożynkowa inauguracja

Czwartek, 22 sierpnia 2019 · dodano: 22.08.2019 | Komentarze 9

Dzisiejszy rowerowy dzionek zacząłem... w nocy. Bowiem majstrzy, których pilnowałem podczas magicznych działań w pracy, gdy tylko zaczęli to, co mieli zacząć, zakrzyknęli znane i nieuniknione (tu wersja cenzorska): "panie, kufa, kto wam to tak spitolił?", a ja już wiedziałem, ze z planowanych maksymalnie dwóch nadgodzin nici. Finalnie fachmani wyprowadzili się o północy, ja kilkanaście minut później miałem już ponad pięć kilometrów na liczniku, a że do popykania nocą nie mam odpowiedniego oświetlenia, to skierowałem się do domu i nigdzie dalej.

Jako że spać poszedłem po pierwszej, rano mocy we mnie było niewiele, co widać po średniej. Tym bardziej, że (ha, nie zaskoczę) wiatr znów mnie śledził i wciąż przeszkadzał, prócz jednego momentu, gdy wiał w plecy, ale akurat zakwitłem w Koninku na wysokości pewnej szopy, którą należy objechać kilkoma wąskimi i ostrymi zakrętami (kto tamtędy jeździ, na pewno kojarzy), w korku stworzonym przez tira, ciągnik i kilka osobówek.

Trasa to klasyczny "mumin": dom - Las Dębiecki - Starołęka - Krzesiny - Jaryszki - Koninko - Szczytniki - Sypniewo - Głuszyna - Babki - Czapury - Wiórek - Rogalinek - Mosina - Puszczykowo - Łęczyca - Luboń - Poznań. TUTAJ Relive.

W końcu nadeszły ciężkie czasy dla moich średnich i hamulców, czyli dożynki :) Dziś wyhaczyłem pierwszą, w miejscu, gdzie zawsze jest ciekawie, czyli Rogalinku.

No i jak na pierwszy strzał jest godnie... Raz, że głowa rodziny jest taka polska, klasyczna, choć napój nie do końca pasuje...

...dwa - latorośle. Są genialnie mroczne :)

Oj, ciężko będzie przebić ów "starter", ale obiecuję intensywnie szukać :)

Dystans to: nocny kurs, wypad szosą i przejazd do pracy.
Kategoria Dożynki!!! :)

| 20:40 sobota, 24 sierpnia 2019 | linkuj Jak PiS i Kościół przestanie mieć wpływ na moją codzienność, chętnie przestanę i na wspomniane narzekać :)
| 20:25 sobota, 24 sierpnia 2019 | linkuj Lepiej niech już męczy nas z tym wiatrem, niż ze swoimi konikami nr 2 i 3 (PiS i Kościół). ;)
| 20:17 sobota, 24 sierpnia 2019 | linkuj Raczej Addamsowa :)
| 17:56 sobota, 24 sierpnia 2019 | linkuj Ale jaja, Januszowa rodzinka :PP:P
| 17:41 piątek, 23 sierpnia 2019 | linkuj Gizmo - przestanę, jak nie będzie na co - proste :) PS. jest jakiś podręcznik do pisania BS-a, co można, a czego nie?

Evita - tak, niektóre dziecięcia to niezłe koszmarki, niekoniecznie tylko te na zdjęciach :) Bebech odwzorowany idealnie, rozmiar rodzimy :)

Lapec - w sumie wzbogacania nie sprawdzałem... :)

Ania - no, ubiegliście mnie, oddaję Wam tegoroczną palmę pierwszeństwa :)
| 09:58 piątek, 23 sierpnia 2019 | linkuj No i są dożynki :). Faktycznie my byliśmy pierwsi w zeszłym tygodniu, ale te też są fajne.
| 07:36 piątek, 23 sierpnia 2019 | linkuj Przestanie narzekać jak przestanie wiać ... czyli nigdy heh xD

Napój jak najbardziej prawidłowy, o ile jest wzbogacony innym płynem o stężeniu alkoholu do wyboru: 40 albo 95% :-)
| 07:02 piątek, 23 sierpnia 2019 | linkuj Niektóre dziecięcia to niezłe koszmarki :D - w typie laleczki Chucky :) Tata Janusz wymiata - nawet koszula pęka na brzusznej sile mięśni :D
gizmo201
| 06:22 piątek, 23 sierpnia 2019 | linkuj Kiedy ty przestaniesz narzekać na ten wiatr, czasami można ale nie zawsze.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa cjree