avatar Ten blog rowerowy prowadzi Trollking z miasteczka Poznań. Od listopada 2013 przejechałem 197540.60 kilometrów i mniej już nie będzie :) Na pięciu różnych rowerach jeżdżę z prędkością średnią 27.88 km/h i się wcale nie chwalę.

KKK + Sejtan light

Środa, 13 grudnia 2017 · dodano: 13.12.2017 | Komentarze 9

Dzisiaj towarzyszył mi Szatan wersja light. Pysk miał nawet ładny, bo było zadziwiająco słonecznie, ale już zaledwie jeden stopień na termometrze plus zimny i niechcący współpracować mocny wiatr (choć przyznać trzeba, że zdecydowanie słabszy niż wczoraj) ukazały jego prawdziwą naturę. Pozwoliła mi ona na wynik godny jazdy na składaku, mimo że po przerwie znów wsiadłem na szosę. Ale nic to, jest kolejne pisiont? Jest! :)

Trasa: "kondomik" w wariancie przez Luboń (korki!), Komorniki, Szreniawę, Stęszew, Łódź, Dymaczewo, Mosinę. Puszczykowo, Łęczycę i Luboń (korki!) do domu. Bez przygód, jedyne co mnie zdziwiło to kumulacja tirów wiozących świnie do rzeźni - wyprzedziły mnie chyba ze cztery takie, serwując nie tylko doznania dla nosa, ale jak zwykle przykre dla umysłu.

Nowość. Klu Klux Klan, szwadron Luboń, zadbał o odpowiednią świąteczną oprawę :) Niestety nie dało się z jej okolic usunąć cienia mojego cynizmu :)

| 21:33 czwartek, 14 grudnia 2017 | linkuj Ps. dziś rowerowo przegrałem z pogodą. To była dopiero porażka!
| 21:32 czwartek, 14 grudnia 2017 | linkuj Panowie, Wasze miasta jak widzę już poległy. U nas walka wciąż trwa, choć faktycznie wojewodowie mogą więcej niż mieszkańcy. Może być ciężko, ale w sumie, nawet gdyby... Deptanie po Kaczyńskim będzie miało w sobie jakiś pozytyw :)
| 17:23 czwartek, 14 grudnia 2017 | linkuj Ponieważ u nas przy placu Zwycięstwa, tfu, klęski, znaczy Kaczyńskiego jest Muzeum Kinematografii, więc powstał spontaniczny pomysł odgórnie opłacony przez tzw. określone środowiska, by właśnie tam umieścić w ramach Uckiego Szlaku Bajkowego (nie mylić z bike''owym!) postaci Jacka i Placka. W końcu to Plac Ka., więc pasuje jak Lech do Wawla!
| 11:46 czwartek, 14 grudnia 2017 | linkuj Edit: właśnie wojewoda zdecydował oszczędzić rondo. Zmienił za to plac Szewczyka, także jak kiedyś przyjedziecie pociągiem do Katowic to wyjdziecie na plac Lecha i Marii Kaczyńskich. Przez lata lat byliśmy Stalinogrodem teraz nic ino czekać aż z nas zrobią Kaczygród... Aż się nie chce mi denerwować :-|
| 06:52 czwartek, 14 grudnia 2017 | linkuj W Katowicach również jest opór, prezydent walczy ale ponoć wojewoda swoje zrobi ... i ponoć mówi że głosy mieszkańców są podzielone :)
Dziennik Zachodni zrobił sondę tych podzielonych głosów ;) => http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2017/12/14/10293837_Beztytuu.jpg
| 22:22 środa, 13 grudnia 2017 | linkuj No tak. To tak jak z pytaniem: ile jąder posiada pierwszy czarny prezydent USA? Odpowiedzi do tego suchara raczej nie muszę umieszczać :)
| 22:19 środa, 13 grudnia 2017 | linkuj Sądzę, że Lechowi to już wsio rawno. Roosevelt też nam się nijak nie przysłużył - u nas był projekt, by zamienić go na Reagana. A jakby zostawili obu, to zawsze można by rzec, że ów deptaczek Oba ma ;)
| 22:01 środa, 13 grudnia 2017 | linkuj Współczuję. W Poznaniu próbują ulicę Roosevelta przemianować, ale jakoś nie idzie, bo opór społeczny robi swoje :)

W sumie szkoda mi Lecha K. Nie przepadałem za nim, ale ten kult jednostki autorstwa posiadacza drugiej połowy jednego jajka ośmiesza go i przypomina czasy łubudu stalinowsko-leninowskiego. Żałosne to.
| 21:39 środa, 13 grudnia 2017 | linkuj To jeszcze Pikuś Mniejszy - a u nas od dziś właśnie jest Plac Ka., czyli Placka!

Zwycięstwo! Znaczy: Niezwycięstwo! ;D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa podcz