Pracowo

Środa, 18 września 2024 · dodano: 18.09.2024 | Komentarze 5

Dzisiaj już normalny dzionek w pracy. W sumie miałem mieć wolne, ale kadra się posypała z powodu L4, więc się poświęciłem.

Wyjazd koło dziewiątej, przy ładnej aurze. Nawet za bardzo, bo cholernie ciepło jak na wrzesień.

Trasa wschodnia: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Czapury - Babki - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Szczytniki - Kamionki - Borówiec - Koninko - Jaryszki - Krzesiny - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

W Kamionkach prawie wjechało na mnie trochę za bardzo rozpędzone auto wyjeżdżające z osiedla. Fakt, że widoczność ograniczał zaparkowany bus, ale jednak... Machnąłem ręką, bo bywa i pojechałem dalej. A po chwili usłyszałem, że ktoś do mnie dzwoni i bardzo przeprasza. Okazało się, że to był kumpel tam mieszkający i następnym razem mam wpaść na kawę :)

Rozwiązanie zagadki z wczoraj. Tak, to żurawie :)
Półtora żurawia :)
Parka żurawi w zielsku
Podczas klangoru
Poza tym nudy.
Gdzieś przy wycince
A na Dębinie jesień.
Wrzesień na Dębinie
Dystans z dojazdem do pracy.

| 00:19 piątek, 20 września 2024 | linkuj Hehe, tu chodzi o kaszel, a nie o ryzyko utratę nogi, więc też nie rozumiem :)

Ja Ci dam 25+ w październiku! Chyba że w połączeniu z L4 :)

Taa, gdyby wiedział, że to ja, to pewnie by zaplanował L4, bo wie, że bywam tolerancyjny, ale upierdliwy ;P
| 13:11 czwartek, 19 września 2024 | linkuj Nie rozumiem jak można kolegów i koleżanki zostawić w pracy, a samemu się byczyć na L4! Nie do pomyślenia :PP

Ciepły wrzesień? Takie temperatury to ja bym w październiku widział. Teraz to mogą być ewentualnie :P

Pozdro dla kolegi też ode mnie bo pewnie nie wiedział od razu że to Ty ;]
| 00:23 czwartek, 19 września 2024 | linkuj Huann - no tak :) Żurawie są genialne :)

Kolzwer - wybaczyłem nawet nie rozpoznając, bo p hamulcach dał od razu :) Ujęć z Dębiny oczywiście mam więcej, ale czasu na wklejanie brak :)
| 21:25 środa, 18 września 2024 | linkuj Znajomemu tym bardziej się wybacza błędy ;)
Dębina w ładnym wydaniu :)
| 19:52 środa, 18 września 2024 | linkuj Kawa zamiast placka to w tym przypadku bardzo dobra opcja.
Żurawie w każdą stronę wyglądają imponująco!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa namio