Powrót słońca

Poniedziałek, 16 września 2024 · dodano: 16.09.2024 | Komentarze 5

W końcu wyszło słońce... Dzisiaj jeszcze nieśmiało, ale jednak.

Wolny poniedziałek, czyli wyjazd późny, jakoś w okolicach dziesiątej.

Trasa wschodnia: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Gądki - Robakowo - Dachowa - Szczodrzykowo - Śródka - Krzyżowniki - Tulce - Żerniki - Jaryszki - Krzesiny - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

Wiało, ale nie tak, jak ostatnio. Uff :)

Na niebie widziałem myszołowa...
Myszołów chwali się skrzydłami
...oraz pustułkę.
Przelatująca pustułka
Pustułka wypatruje
Na drucie srokę...
Przykucnięta sroka
Sroka z profilu
...a daleko na ziemi czaplę.
Czapla w oddali
To ostatnie oczywiście ze Szczodrzykowa.
Nieśmiałe słońce nad Szczodrzykowem
Szczodrzykowska rowerówka
Tyle. Jelenia Góra wciąż pod wodą, ale na szczęście tylko w kilku miejscach.

| 23:24 wtorek, 17 września 2024 | linkuj Lapec - w sumie dobrze, bo ja też musiałem lekko skorygować plany i ciężko by było się spotkać. Daj znów znać co, kiedy i jak :) Dębina już jest jesienna i jak zwykle piękna :)

Marecki - dzięki w imieniu sroczki :)
| 17:34 wtorek, 17 września 2024 | linkuj Ptasio dopisało. Sroczka z niebieską dupką najfajniejsza.
| 10:02 wtorek, 17 września 2024 | linkuj Słońce wyszło ale deszcze mają wrócić w przyszłym tygodniu. Może nie aż tak silne. Oby!! Wyjazd na Wielkopolskę jednak pewnie będzie przełożony o dwa tygodnie ... Może już Dębina jesienna trochę będzie ;)
| 01:15 wtorek, 17 września 2024 | linkuj Dzięki :)

Skoro delikatne, to luz. To i tak zapewne miła odmiana :)
| 23:04 poniedziałek, 16 września 2024 | linkuj Ptasie kadry niczego sobie ;)
U mnie znowu na opak - pochmurno i delikatne opady deszczu za dnia.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ragna