Pacynkowo :)

Czwartek, 25 lipca 2024 · dodano: 25.07.2024 | Komentarze 5

Upały chwilowo zamknęły swoje paskudne ryje. Cudownie. Oby na zawsze :)

Tyle z plusów. Z minusów - wiatr, ale dzisiaj nawet taki do ogarnięcia, choć upierdliwy i ciągle w pysk.

Trasa zachodnia: Poznań - Plewiska - Gołuski - Palędzie - Dopiewiec - Dopiewo - Fiałkowo - Więckowice - Sierosław - Zakrzewo - Dąbrowa - Wysogotowo - Skórzewo - Junikowo - Kopanina - Dębiec.

Nie padało, czyli znalazłem jeszcze jeden plus :)
Baloty na tle elektrowni w Plewiskach
Niepoznański Poznań Główny
Ciekawy myszołów się trafił.
Balot i myszołów
Myszołów o ciekawej barwie
Dystans z dojazdem do pracy. A na Półwiejskiej w końcu ktoś nie drze ryja i nie "kierownikuje", tylko zajmuje się porządną robotą :) Świetna sprawa, oczywiście poleciał pieniążek :)
Pani z pacynkami z Półwiejskiej w Poznaniu
Walizeczka z pacynkami
Walizeczka z pacynkami © Trollking

| 23:38 piątek, 26 lipca 2024 | linkuj Kolzwer - prawda? :) Kilka razy widziałem w Krakowie, ale zawsze to byli starsi panowie. Miła, uśmiechnięta i poznańska odmiana :)

Marecki - wiem, współczuję :( Kotka pewnie mega pozytywna :)
| 10:25 piątek, 26 lipca 2024 | linkuj Wczorajsza pogoda także mi pasowała, niestety i tak bym jechał do pracy, ale pojawił się gwóźdź programu :(
Pacynka - tak moja kotka się wabiła :)
| 09:02 piątek, 26 lipca 2024 | linkuj Bez upałów tak jakoś przyjemniej :))
Z tego typu ulicznym występem jeszcze się na żywo nie spotkałem :)
| 00:18 piątek, 26 lipca 2024 | linkuj Zorganizowana mafia! Strach się bać, gdyby okazała się ona istną ośmiornicą :)
| 21:52 czwartek, 25 lipca 2024 | linkuj U nas kiedyś siedział na deptaku taki jeden z napisem brzmiącym mniej więcej tak: "Jak mam nie drzeć ryja przez 5 minut - wrzuć 5 złotych!" :) A kawałek dalej drugi z konkurencji: "jak wrzucisz tamtemu 5 złotych, a mi nie wrzucisz 10 - to będę darł ryja przez kwadrans!" :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa amary