Piekarnik otwarty

Wtorek, 16 lipca 2024 · dodano: 16.07.2024 | Komentarze 4

Dzisiaj już piekarnik kompletny. Rano 30 stopni, potem... lepiej nie myśleć.

Wyjazd trochę późniejszy niż zamierzałem, ale finalnie i tak musiałem skrócić wypad, bo dostałem info, że w robocie niezapowiedziani goście (z tych wyżej) i lepiej nie być na styk. No i przez to dokrętka do 50 kilometrów to przejazd do centrum Poznania.

Trasa: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Czapury - Babki - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Kamionki - Daszewice - Głuszyna - Babki - Czapury - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom - centrum.

Raz jeszcze ulubiony aktualnie widok na Kamionki :)
Piękna łąka w Kamjonkach
Mostek w Kamionkach
Zdjęcia na szybko, więc w sumie tylko stamtąd, z bocianio-żurawiej integracji.
Bocianio-żurawia integracja
Bocian i żurawie
Uuaha, bociany dwa
Żuraw na polu
Po południu spał deszcz. Na chwilę. Potem znów zrobiła się parówa.

| 00:27 czwartek, 25 lipca 2024 | linkuj O tak, najmniej zjadliwe danie roku :)

No i fakt, ostatnio Polska może z Afryką konkurować, niestety :/
| 13:46 środa, 24 lipca 2024 | linkuj Piekarnik otwarty, danie dnia - cyklista gotowany w sosie własnym ;-)

Ciekawe o czym gadają:
- A bo wiesz, mam taką fajną miejscówkę w Afryce...
- Eee, ja to ostatnio nigdzie nie latam, nie warto, w tym roku lato już w kwietniu się zaczęło.
| 00:02 sobota, 20 lipca 2024 | linkuj U nas są takie dość regularne, można przewidzieć. Najfajniejsze jest to, że po nich jest przez jakiś czas spokój i można pracować :)

Dziękuję! :)
| 17:12 piątek, 19 lipca 2024 | linkuj Niezapowiedziane kontrole w polskich zakładach pracy - często wiadomo, kiedy będą :))

Graty za świetne ujęcia z boćkami i żurawiami!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa amacz