U Eleganta

Sobota, 8 czerwca 2024 · dodano: 08.06.2024 | Komentarze 6

Sobota wolna. I bardzo dobrze, bo ostatnie dwa dni miałem aż za bardzo intensywne.

Odespanie, kawa, coś na ząb i można było ruszać. Późno, bo późno, ale jednak.

Wiało z południa (teoria, po nawrotce znów w pysk), więc taka trasa: Poznań - Luboń - Łęczyca - Puszczykowo - Mosina - Żabinko - Żabno - Krajkowo - Baranowo - Sowiniec - Mosina - Puszczykowo - Wiry - Luboń - Poznań.

Odwiedziłem Eleganta z Mosiny :)
Face to face z Elegntem z Mosiny
Elegeant z Mosiny z rowerem

BS-wa blokada odwiedzona. Stoi, nic nie poprawiałem :) Jagódki pierwsze przy okazji wypatrzyłem.
BS-owa blokada stoi
Zbliżenie na las
Pierwsze jagódki
Zwierzaków niestety brak, ale na koziołki i owieczki zawsze można liczyć :)
W Poznaniu koziołki się zawiesiły, pod Poznaniem są :)
A, co, jest sobota! :)
Za to w Parku JPII w Poznaniu wysyp łysek :)
Rodzinka łysek
Łyska w słońcu
Młoda łyska

| 23:35 niedziela, 9 czerwca 2024 | linkuj JPbike - też to zauważyłem, czyli działa :)

Kolzwer - o tak :) I... chyba o tak :)
| 10:22 niedziela, 9 czerwca 2024 | linkuj Las taki, jak wyglądać powinien, gęsty, zielony i bez wycinki :)
W mojej okolicy też kilku znajomych wspominało mi, że łysek jest znacznie więcej, niż w poprzednich latach.
| 09:09 niedziela, 9 czerwca 2024 | linkuj Fajnie zarasta otoczenie blokady :)
| 00:00 niedziela, 9 czerwca 2024 | linkuj Marecki - hehe, może takie były właśnie inspiracje? :) Jedno jest pewne: w rodzinie mojej żony powiedzenie "wystroił się jak elegant z Mosiny" było żywe :)

Meteor - oby nie, bo jagody to jeden z niewielu darów lasu, które jestem w stanie zauważyć :)
| 21:29 sobota, 8 czerwca 2024 | linkuj To fakt, jagody już są... ale po jagodowym rekonesansie, muszę z przykrością stwierdzić, że to może być słaby sezon jagodowy, przynajmniej u mnie :-/
| 21:27 sobota, 8 czerwca 2024 | linkuj Elegant z Mosiny wygląda jak krzyżówka Romulda Czystawa z Budki Suflera z Jożinem z Bazin xD

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa kwyse