Jeszcze ładnie

Wtorek, 2 stycznia 2024 · dodano: 02.01.2024 | Komentarze 7

Dzisiaj jeszcze aura całkiem sympatyczna. Nadchodzą deszcze, wiatry, a potem mróz, jednak póki co dało się żyć.

Niestety koniec dobrego w temacie wolnego (joł!) i trzeba się było zmotywować do wczesnego wstania i klasycznego ruszenia na rower (jeszcze szosę) przed pracą.

Trasa to tym razem południowa pętelka: Poznań - Luboń - Łęczyca - Puszczykowo - Mosina - Żabinko - Żabno - Baranowo - Sowiniec - Mosina - Puszczykowo - Łęczyca - Luboń - Poznań.

Trzeba przyznać, że malowniczo było. Lubię to :)
Poranek w Puszczykowie
Styczniowe klimaty
Styczniowa rozlana Warta
Rozlewiska Warty
BS-owa blokadę zastałem w kilku częściach, ale na szybko poskładałem i znów stoi.
Przy skromnej BS-owej blokadzie
W głębi lasu
Zwierzakowo skromnie: kormorany na drzewie oraz samotna sarenka w oddali.
Kormorany na drzewie
Samotna sarenka
Do pracy Czarnuchem, bo pogoda raczyła się zbiesić.

| 23:32 czwartek, 4 stycznia 2024 | linkuj No tak, apokalipsa by była przy 30 plus :)

Skoro dym nas jeszcze nie zabił, to jest nadzieja :)
| 07:50 czwartek, 4 stycznia 2024 | linkuj Apokalipsy nie będzie - ino dwucyfrowe mrozy ^_^
Supcio => powybija bakterie, wirusy i durne kleszcze!! :)))
Szkoda ino że dym z kominów może zabić ... nas xDDD
| 23:44 środa, 3 stycznia 2024 | linkuj Podobno ma się sprawdzić. Oby apokalipsa jednak została odwołana :)
daVe
| 13:38 środa, 3 stycznia 2024 | linkuj A ja już miałem nadzieję, że jedyny akcent zimowy za nami... No nic, zobaczymy, ile się sprawdzi z zapowiadanej śnieżnej apokalipsy.
| 00:41 środa, 3 stycznia 2024 | linkuj Huann - borsuki widuję niestety ostatnio w wersji przejechanej (:(), więc wolę opcję górską :)

Kolzwer - dzięki :) I współczuję :(
| 20:40 wtorek, 2 stycznia 2024 | linkuj Klimatyczne widoki i dobre ujęcia zwierząt!
Akurat, jak mam wolne po pracujących świętach, sylwestrze, nowym roku to pogoda musi się zepsuć...ehh :/
| 18:47 wtorek, 2 stycznia 2024 | linkuj Ja zawsze mówię, że pogoda się zborsuczyła - chyba, że jestem w górach, to wtedy się (jak chyba niedawno wspominałem) z góralska butozy, no hej!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa obser