Dwuetapowo

Piątek, 11 sierpnia 2023 · dodano: 11.08.2023 | Komentarze 7

Lekko zwariowany dzień. Ale jak ma się wjątkowo wolne, to można lekko wariować :)

Pierwsza część klasyczna, czyli pięć dych wykonanych zgodnie ze standardem. Na zachód, antylubońską trasą: Poznań - Plewiska - Komorniki - Szreniawa - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Ładnie było, tylko wiało znów ciągle w pysk. No nic, przyzwyczajony jestem :)
Full klasyk
Żuraw mi nad kaskiem przeleciał. Popodziwiałem :)
Żuraw nad kaskiem
Takie coś mnie minęło. Ciekawe, co to?
Takie coś mnie minęło
Potem spacer z Kropą po Dębinie, a następnie dokrętka rowerowa, czyli wyjazd na jedną dobę do Radzewic. Spontan, ale takie są najlepsze :)

Trasa dokrętki: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Czapury - Wiórek - Sasinowo - Rogalinek - Rogalin - Świątniki - Radzewice. Wiatr też niestety pomagać nie chciał.

Spacerkiem wpadło jeszcze łącznie ponad 13 kilometrów.

Już wiem, że przyrodniczo to wypad jeden z lepszych, ale na razie tylko mała próbka :)
Warta w Radziewicach
Zachód w Radzewicach
Zalotna pani gąsiorek obecna :)
Zalotna pani gąsiorek :)
No i komitet powitalny. Częściowo śpiący:)
Komitet powitalny :)
Śpioch na ganku :)
Kolejny agrośpioch
Nadrabianie BS-a najwcześniej jutro. Zbyt wiele kosztowało mnie dodanie tego wpisu na słońce tablecie :)

| 00:32 poniedziałek, 4 marca 2024 | linkuj I taki jest :) Dzięki!
| 14:35 niedziela, 3 marca 2024 | linkuj Widoki nad wodą kapitalne, a komitet powitalny bardzo sympatycznie wyglądający ;)
| 00:06 wtorek, 15 sierpnia 2023 | linkuj Lapec - dzięki! :) A Radzewice to obowiązek :)

Meteor - ja tam się na tych maszynach do mordowania nie znam :) I w sumie nie chcę się znać.
| 20:29 poniedziałek, 14 sierpnia 2023 | linkuj Wygląda na coś, co z jakiejś Pustynnej Burzy się urwało... mi ostatnio mignęły Leopardy na autostradzie.
| 12:55 poniedziałek, 14 sierpnia 2023 | linkuj Warta do Radzewic zajrzeć :). Zwierzaki to wiadomo, ale dwie pierwsze wczasowe fotki bomba :))
| 23:00 sobota, 12 sierpnia 2023 | linkuj Wszyscy dziękują za miłe słowa :)
| 17:54 sobota, 12 sierpnia 2023 | linkuj Ale fajny żuraw!
Fotki krajobrazowe z Radzewic rzeczywiście ładniutkie, a Komitet Powitalny - sam w sobie klasa :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa umies