Absolutne nic

Wtorek, 17 stycznia 2023 · dodano: 17.01.2023 | Komentarze 10

Idzie zima. Dzisiaj jeszcze nie było to specjalnie odczuwalne, ale co się odwlecze...

Po wolnym poniedziałku przyszedł niestety pracujący wtorek. Czyli poranne wstawanie, brak czasu na cokolwiek, takie tam atrakcje.

Wiało z zachodu, tam więc się skierowałem i zrobiłem polną, przewianą standardową pętlę: Poznań - Luboń - Wiry - Komorniki - Szreniawa - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Nie działo się absolutnie nic wartego uwagi. Zero. Nawet zwierzaki widziałem tylko w oddali, do tego na niebie, więc nie było sensu bawić się w focenie.
Zachmurzony klasyk
Zorza w Lisówkach
Nowa śmieszka za Komornikami ma już swoich adoratorów:
Ok, awaria, ale można było trochę inaczej się ustawić...
Ok, rozumiem, awaria, ale można było troszkę inaczej...

Jeszcze news, dość świeży. Do tej pory moi ulubieni myśliwi potrafili pomylić z dzikiem na przykład rowerzystę, łosia, grzybiarza czy (to akurat fajne) ziomala po fachu. Ale mamy chyba wygranego w tej rywalizacji: zwyrol trafił w... dom :)

Na koniec zaległy kowalik tańczący na rurze :)
Kowalik tańczy na rurze
Dystans z dojazdem do pracy. Czarnuchem, przez Dębinę.

| 23:47 czwartek, 9 lutego 2023 | linkuj Ja się trzymam wersji, że Trzcinką zajął się jakiś przejeżdżający tamtędy weterynarz, wyleczył i trzyma u siebie. Trzeba mieć złudzenia...
| 19:45 czwartek, 9 lutego 2023 | linkuj Ano, biedna Trzcinka, też dawno nie widziałem...
| 22:19 środa, 18 stycznia 2023 | linkuj Lapec - nie no, zima już była, w listopadzie :) Oj tak, ze skutkiem co najmniej podobnym do pewnego generała :)

JPbike - o tak, niezmiennie. Dzięki za przypomnienie :) I jeszcze Trzcinka wtedy była...
| 22:05 środa, 18 stycznia 2023 | linkuj ... czyli do tej pory Twój najfajniejszy dzień na rowerze to 7 stycznia 2022? :)
| 08:07 środa, 18 stycznia 2023 | linkuj Ciekawie się robi, jak 17.01 piszemy ... że zima idzie xD. Coś tu się kompletnie pochrzaniło ;)

Wygranego jeszcze nie mamy - wygrany na łowach powinien trafić ... w siebie.
| 23:33 wtorek, 17 stycznia 2023 | linkuj W punkt! :)

W przeciwieństwie do myśliwych.
| 23:26 wtorek, 17 stycznia 2023 | linkuj Przysłowia na dziś:

Co się odwlecze, to nie ma ręki ani nogi!
Gość w dom - kulą w płot!
| 23:22 wtorek, 17 stycznia 2023 | linkuj Życie w nicości - albo science fiction, albo polskie realia :)

Oj, nie wiem czy zdążę. Ale w tym roku postanowiłem się nie spieszyć.
| 21:58 wtorek, 17 stycznia 2023 | linkuj Jak zdążysz przed śniegiem, to jutro pyknie Ci tysiączek w tym roku.
| 21:56 wtorek, 17 stycznia 2023 | linkuj Jak żyć, jak nie ma nic?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa glebo