Ponad plan :)

Niedziela, 8 stycznia 2023 · dodano: 08.01.2023 | Komentarze 10

Punkt pierwszy dnia - wyspanie się - wykonane.

Punkt drugi - rowerowanie - również.

To o 50% więcej wykonanego planu niż zazwyczaj :)

Wyjazd po jedenastej, a trasa wyjątkowo południowo-wschodnia, bo stęskniłem się za Radzewicami i postanowiłem je nawiedzić, po raz pierwszy w tym roku. Czyli: Poznań - Luboń - Łęczyca - Puszczykowo - Mosina - Rogalinek - Rogalin - Świątniki - Radzewice - Świątniki - Rogalin - Rogalinek - Sasinowo - Wiórek - Czapury - Starołęka - Minikowo - Las Dębiński - dom.

Pierwszym nawiedzonym punktem była Łęczyca i tamtejszy wodospad na Wirynce. Mój ulubiony :)
Wodospad na Wirynce w Łęczycy
Znajduje się on z boku trasy, a wyjeżdżając stamtąd nie da się nie zaliczyć co najmniej kawałka jazdy pod zakaz (oczywiście rowerowy), nawet jeśli chce się dotrzeć do śmieszki. Ot, polski standard. Był nim również dźwięk klaksonu, który pojawił się kilka sekund po tym, jak znalazłem się na drodze. I to nie z auta za mną, tylko z jadącego z naprzeciwka. Takie to mamy kochane, myślące i niezwykle pozytywne społeczeństwo.

Radzewice dzisiaj piękne.
Pięknie w Radzewicach
Łódka w Radzewicach
Pejzaż w Radzewicach
Warta w zimowym słońcu
Zresztą przez całą drogę było klimatycznie. Nawet na tym cholernym moście w Rogalinku (wciąż nie mogę zrozumieć, kto wymyślił taką abstrakcję).
Na moście w Rogalinku
Słońce nad Wartą w RogalinkuSzykuje się zresztą kolejny debilizm - nowa śmieszka w Rogalinie, OCZYWIŚCIE krótka i tylko po jednej stronie, więc dla mojego bezpieczeństwa będę musiał dwa razy przekroczyć drogę, ryzykując potrącenie. Jupi!
Rośnie kolejna bezsensowa śmieszka, tym razem w Rogalinie
Miałem chyba ostatnią tej zimy okazję do fotki z reniferkiem :)
Chyba ostatnia szansa na fotę z reniferem
Słońce ładnie przebijało się przez drzewa...
Słońce prześwitujące w Puszczykowie
...a ze zwierzaków tylko kopytne :)
Owce i kozioł z Łęczycy
Kozioł - sądząc po minie - średnio dzisiaj zadowolony :)

| 22:47 czwartek, 12 stycznia 2023 | linkuj No dobra, jeśli szlaki kolejowe to wybaczam - takie śmieszki mają sens :)
| 06:43 czwartek, 12 stycznia 2023 | linkuj Tu chcą wykorzystać stare szlaki kolejowe (pokopalniane) więc polecą pewnie samosiejki - oby ino takie ;). Bez drzew to bombelek udaru dostanie i też będzie źle heh ;)
| 23:15 środa, 11 stycznia 2023 | linkuj Bardziej chodziło mi o wycinki, które na bank się pojawią. Bo nie sądzę, że ktoś się zgodzi na takie ogromne ryzyko, jakim jest spadająca na bąbelka gałązka... Ale Ty znasz konkrety, ja tylko słyszałem o planach. Dzięki za zrozumienie :)
| 07:30 środa, 11 stycznia 2023 | linkuj Mi ta Velo akurat ułatwi przynajmniej dwie trasy, więc czekam na nią :). Ale Ciebie rozumiem, lubimy inne szerokości kół w rowerach ;))
| 19:53 wtorek, 10 stycznia 2023 | linkuj Lapec - dzięki, ja też wielbię Radzewice :) Nawet nie strasz! No i coś w tym jest, abstrakcja rośnie za abstrakcją, aż się odechciewa rowerem jeździć. Może o to chodzi? U Was też jakaś Velostrada ma powstać, zaczynaj się bać :)

Marecki - no muszę w sumie poszukać, tylko kiedy na to czas znaleźć? :)
| 18:43 wtorek, 10 stycznia 2023 | linkuj Tomek, jakieś manualne ustawienia z pewnością masz w nikonie. Troszkę ciemniejszy dzień i można próbować zabawy z zamrażaniem wody :)
| 10:34 wtorek, 10 stycznia 2023 | linkuj Zawsze z sentymentem czytam o Radzewicach :). Fajne fotki z portu :))

Ze śmieszką to nie mów hop - tam widzę drzewa które można wyciąć i zrobić w drugim kierunku pfff. BTW: wy tam chyba na jakiś rekord z tymi DDR-kami idziecie :D
| 22:31 niedziela, 8 stycznia 2023 | linkuj Huann - dziękuję :) No proszę, można po kosztach? Można. Ja bym jeszcze bardziej zaszalał i w ogóle postawił zakaz. Oszczędności na łataniu dziur i odśnieżaniu od razu gwarantowane :)

Marecki - przy okazji zapraszam, jest się gdzie ustawić :) Nie wiem, czy mam taki tryb, ale muszę sprawdzić. Słoneczka już nie ma, w zamian idą opady :/
| 21:30 niedziela, 8 stycznia 2023 | linkuj Super wodospad. Ustawiłbym sie tam z aparatem i długim naświetlaniem "zamroził" wodę, byłby fajny efekt. Zazdroszczę słoneczka, u mnie standardowo..
| 20:54 niedziela, 8 stycznia 2023 | linkuj Piękne fotki pięknych okoliczności przyrody :)

U nas z kolei najbardziej dziurawą ulicą w opłotkach (plamy asfaltu pomiędzy dziurami - patrz: https://www.google.pl/maps/@51.8314664,19.5424351,3a,75y,149.76h,34.08t/data=!3m6!1e1!3m4!1s8byxoqpJvHEP3FwKR-Yw4g!2e0!7i16384!8i8192

- fotki sprzed kilku lat, kiedy było jeszcze przejezdnie) na wniosek mieszkańców miasto miało remontować, bo jazda (nie tylko rowerem) grozi utratą wszystkiego najlepszego, a nawet życia (w dodatku całkiem niezależnie, jakie ono jest;)

Miało, bo decydenci w swej prostocie wpadli na nową, jeszcze nieopatentowaną i niemal bezkosztową metodę NAPRAWY sytuacji: po prostu zrobili ją jednokierunkową...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ludzi