Sklerotycznie

Czwartek, 3 listopada 2022 · dodano: 03.11.2022 | Komentarze 6

Wpis będzie skromny, bo pisać nie za bardzo jest o czym (ile można o gazeciarzach codziennie spotykanych?), a fotki ptactwa może bym jakieś znalazł, tylko że... zapomniałem wziąć karty pamięci do pracy i ich po prostu nie mam :)

Wyjazd oczywiście poranny, z takim lekkim, ale odczuwalnym już chłodkiem. Czyli sympatycznie, choć niestety trochę wietrznie.

Trasa wschodnia: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Jaryszki - Żerniki - Tulce - Krzyżowniki - Śródka - Szczodrzykowo - Dachowa - Robakowo - Gądki - Żerniki - Jaryszki - Krzesiny - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom. A potem, po ogarnięciu się, do pracy.

Dębina jak zawsze piękna.
Poranek na poznańskiej Dębinie
Łyso, ale wciąż kolorowo
Barwne tunele wciąż jeszcze są
Chociaż niebo za Tulcami też prezentowało się godnie.
Poranek za Tulcami
No dobra, nie może tak być bez zwierzaka :) Niech będzie takie oto spotkanie :)
Takie tam spotkanie na Dębinie :)

| 22:26 poniedziałek, 7 listopada 2022 | linkuj Ale tak bez kasku? :)
| 23:45 niedziela, 6 listopada 2022 | linkuj To na pewno któryś z naszych skoczków narciarskich: widać bardzo ładny telemark przy lądowaniu :)
| 22:12 piątek, 4 listopada 2022 | linkuj Hehe, skojarzenie słuszne :) Choć mimo wszystko dino wydaje się bardziej szlachetny i mniej problemowy :)
| 07:08 piątek, 4 listopada 2022 | linkuj Od czasu pandemii jak ino czytam że coś tam odkopali, to myślę ... żeby to jak najszybciej zakopali :D. Z drugiej jednak strony, to trochę rodaka pokraka przypomina - ryj duży, a do roboty raczki malutkie ;)))
| 22:57 czwartek, 3 listopada 2022 | linkuj Dokładnie, w końcu mają okazję odkuć się po epoce lodowcowej :) Fajny był, choć patrząc na rozmiary to jeszcze dzieciak :)
| 21:54 czwartek, 3 listopada 2022 | linkuj Hmmm, to chyba jakiś gatunek inwazyjny... i do tego dowód na ocieplanie się klimatu. Do nas jeszcze nie dotarły, ale to chyba kwestia czasu ;-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa owyod