Unigruntownie

Niedziela, 11 września 2022 · dodano: 11.09.2022 | Komentarze 7

Przez kilka następnych dni BS będzie pisany na oparach. Jeśli w ogóle.

Nie, nie zanurzam się w jakimś alkomaratonie, choć blisko: zaczynam krótki urlop. Taki po polsku, czyli... czas rozpocząć remont :) Na tapetę idzie pokój, czyli w kawalerce dość istotny i ciężki do odnowienia element. Jak zwykle okazuje się, że lokum jest za małe do mieszkania, za duże do sprzątania i zdecydowanie nie do ogarnięcia przy jakimkolwiek odświeżaniu. No ale jakoś trzeba sobie poradzić. Najwyższy czas, bo na ściany już nie dało się patrzeć, na panele również, ale na wymianę tych ostatnich sam się nie piszę.

W związku w powyższym, niedziela była aktywna. Zabawa mydłem malarskim i unigruntem nie należy do moich ulubionych. Jednak na pokładzie jest jedna fanka, a wręcz PaKeRka - Pani Kierownik Remontu, która chyba to lubi :)
PaKeR - Pani Kierownik Remontu :)
Jutro od rana dalsza część paskudnej roboty. Jakoś przetrwamy :)

Aha, wypadałoby coś o rowerze napisać :) Noo... byłem. Trasa zachodnia, poranna, zachmurzona: Poznań - Plewiska - serwisówki - Zakrzewo - Sierosław - Lusówko - Lusowo - Zakrzewo - serwisówki - Plewiska - Poznań. Nie jechało się źle, a w sumie nawet całkiem spoko. Tylko tak szaro jakoś było. Ale kilka fotek wpadło, z Lusówka i Lusowa, w tym moje ulubione diabelskie drzewo, perkoz i mewa srebrzysta.
Łódeczkowy parking w Lusówku
Diabelskie drzewo wciąż się trzyma
Na ulubionym pomoście w Lusowie
Moczykije łódkowi
Mewa srebrzysta na Jeziorze Lusowskim
Samotny perkoz na Lusowskim

| 20:57 wtorek, 13 września 2022 | linkuj JPbike - bardzo je lubię :)

Kamil - dzięki :) W Casto byłem uzupełnić zapasy, kupiłem chyba o jedną farbę za dużo, jeszcze się okaże.

Lapec - ja nienawidzę remontów, ale nadchodzi moment, gdy w końcu nie ma innej opcji :) I też lubię moment, gdy wszystko jest (aktualnie czas przyszły) ogarnięte. A najbardziej nienawidzę sprzątania po, na szczęście wtedy mam już więcej luzu, bo do mnie mniej należy :)

Marecki - dzięki również :) No tak, małe mieszkanie ma swoje plusy przy masie minusów, więc... powodzenia w walce :)
| 06:41 wtorek, 13 września 2022 | linkuj Powodzenia z remontem. Sam będę odświeżał wkrótce swoją chałupkę, z racji październikowego urlopu, tylko tych metrów znacznie więcej :)
| 19:01 poniedziałek, 12 września 2022 | linkuj Klasycznie pożyczę powodzenia!!!! FUUUUUmont nigdy nie należy do prostych spraw. Choć ogólnie to polecam, i nie polecam :P. Polecam zdecydowanie uczucie, jak się go skończy, i ktoś jeszcze posprząta bajzel :D. A Kropie pędzel to ogona przyklej i niech macha po ścianach - ino żeby patyk nie był za długi :DDD.
| 21:48 niedziela, 11 września 2022 | linkuj Powodzenia :)

A farbę ma? Jak nie, to do jutra jest promocja w Casto.
| 21:36 niedziela, 11 września 2022 | linkuj Też tegoż dnia mijałem te łódeczki w Lusówku :)
| 21:13 niedziela, 11 września 2022 | linkuj Nie dziękuję! :)
eliza
| 20:59 niedziela, 11 września 2022 | linkuj z doświadczenia powiem - warto się pomęczyć (chociaż łatwo nie jest). Ale z TAKIM kierownictwem na pewno pójdzie gładko:)) Powodzenia!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa lamac