Klasykowo

Piątek, 9 września 2022 · dodano: 09.09.2022 | Komentarze 3

W końcu wiatr trochę (ale tylko trochę) wyluzował i zmienił kierunek na zachodni (teoretycznie). Można było wrócić na stare szlaki.

Wyjazd oczywiście poranny, niedospany, na jednej kawie. Na szczęście nie było gorąco i już nie padało.

Trasa to zachodni klasyk: Poznań - Luboń - Wiry - Komorniki - Szreniawa - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Dawno mnie nie było w Luboniu. Nie tęskniłem. Szczególnie za dziadkami-nieogarami w Tico i tępymi paniusiami-gazeciarami. Ale były w pakiecie.

Tu też mnie dawno nie było :)
Dawno mnie nie było na klasyku
Bagno w Trzcielinie nadal stoi...
Bagno w Trzcielinie wciąż stoi
...a pilnuje go szpak.
Szpak pilnujący bagna
Do pracy Czarnuchem, bo wieczorem miało mżyć, a jutro to już w ogóle lać :/ Z jazdą może być problem.

Jeszcze kadr z wczesnojesiennej Dębiny...
Wczesnojesienna poznańska Dębina
..oraz taki wieczorny gość na klatce -prawdopodobnie rolnica tasiemka.
Wieczorny gość na klatce - prawdopodobnie rolnica tasiemka

| 21:32 wtorek, 13 września 2022 | linkuj Hehe, chomik docenia :)

Dzięki za reklamowanie, byle nie za często, bo już walczę z siłami rowerowego zła w tym miejscu, jak wiesz. Docenienie jednak cenię mega :)

Kawa to niezbędnik życia :)
| 18:08 poniedziałek, 12 września 2022 | linkuj Aha, cofam komentarz o chomiku :D
| 18:07 poniedziałek, 12 września 2022 | linkuj Już sobie miałem iść kolację szykować, ale tak samo dawno jak nie widziałem fotki bagna w Trzcielinie, tak samo dawno nie widziałem zdjęcia Twojego "chomika" heh :D.

Póki co, Dębina i tak od bagna ładniejsza ^⁠_⁠^. Może to przez to, że dzięki Tobie wiem o niej i chwalę na każdym kroku :).

BTW: dwa dni z rzędu kawę piłem - fajnie sobie jej smak przypomnieć :D.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa buree