Czaplowo

Czwartek, 11 sierpnia 2022 · dodano: 11.08.2022 | Komentarze 8

Dzisiaj króciutko. Czasu mało, a sporo rzeczy do ogarnięcia.

Wyjazd oczywiście poranny, niewyspany. Nie było jeszcze upalnie, ale wiatr zrobił się mocniejszy i ciężko było walczyć z jego fochami.

Trasa wschodnia: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Gądki - Robakowo - Dachowa - Szczodrzykowo - Runowo - Śródka - Krzyżowniki - Tulce - Żerniki - Jaryszki - Krzesiny - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

W Szczodrzykowie już bez wędkarzy. Zakaz robi swoje.
Słoneczne Szczodrzykowo
Z ptakami skromnie. Młodzieniec łyski...
Młodzieniec łyski
...oraz mnogość czapli, tak siwych, jak i białych, ale niestety bardzo daleko, na samym końcu zalewu :(
Czaple zebranie
Daleko na horyzoncie czaple: siwa i biała
Czapla w locie
W sumie tyle. Prócz tirowego gazeciarza spod Gądek nie ma o czym wspominać. W sumie o nim też lepiej nie :)

Dystans zawiera dojazd do pracy.

| 22:43 sobota, 13 sierpnia 2022 | linkuj No właśnie, przecież u Ciebie to, co stało się z Odrą, może zabić całe inne życie... :(

Oby nie. Płakać mi się chce, że to państwo z dykty nie potrafi nawet zabezpieczyć nas przed czymś tak oczywistym jak alerty (nie RBC) ludzi, którzy ogarniają rzeczywistość...
| 14:09 sobota, 13 sierpnia 2022 | linkuj Ostatnio prawie w ogóle nie widzę czapli, a teraz po tym zatruciu odry to może ich parę lat nie widać :(
| 21:20 piątek, 12 sierpnia 2022 | linkuj D...obrze napisane :)
| 18:02 piątek, 12 sierpnia 2022 | linkuj Byłaby zadem w trójdziobie jedyna!
| 22:26 czwartek, 11 sierpnia 2022 | linkuj Jakby była zestresowana, to dzióbek byłby trzeci :)
| 22:19 czwartek, 11 sierpnia 2022 | linkuj Nie no, oryginalnie. Co dwa dzioby - to nie jeden!
| 22:18 czwartek, 11 sierpnia 2022 | linkuj Hehe, przyznaję, fota wyszła słabo :)
| 20:45 czwartek, 11 sierpnia 2022 | linkuj Patrząc na ostatnie foto przez chwile myślałem, że to leci w drugą stronę i ma dwa dzioby :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa edzie