Bociano-nudy :)

Niedziela, 10 kwietnia 2022 · dodano: 10.04.2022 | Komentarze 6

Dzisiaj ponownie krótko, bo późno. I w ogóle :)

Wyjazd wczesny jak na niedzielę, czyli rozpoczęty po dziewiątej. Chłodno, wciąż mocno wietrznie, no i szaro, czyli niestety nic nowego. O średnią więc nawet nie walczyłem.

Trasa zachodnia, klasyczna: Poznań - Luboń - Wiry - Komorniki - Szreniawa - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Generalnie nudy. Lepsze to niż mordercy na drogach :)
Pochmurne bagno w Trzcielinie
W Lisówkach mniej urokliwie
Znów szaro i buro
Boćki lecą już hurtowo :)
Bociany lecą hurtowo
Dwójka szuka gniazda
Te znajome, z Palędzia, ewidentnie się nudzą. Przynajmniej okaz z tyłu :)
Z tej parki okaz z tyłu jest zdecydowanie bardziej zgrywuśny :)
Bocian szponiasty :)
Já jsem netoperek! :)
Z innych zwierzaków trafił się jedynie dziadek czerwonoświatły :) Oczywiście w Luboniu.
Dziadek czerwonoświatły :)
No i jeszcze kadr z Dębiny. Ktoś mnie obserwował podczas obiadu :)
Obiadek z widokiem na ludzia :)

| 21:18 niedziela, 10 kwietnia 2022 | linkuj Dzięki :) Lisówki dokumentuję w szarości, żeby mieć porównanie do kadrów z lepszych dni.

Ostatnio mam szczęście do takich samobójców. Ale żeby w Luboniu tak ryzykować? Przecież to kamikaze do kwadratu :)
| 21:13 niedziela, 10 kwietnia 2022 | linkuj Trzcielińskie bagienko klimatyczne, drodze w Lisówkach brakuje jeszcze letniego uroku, ale za to bocianie kadry świetne! Dziadek widać zna trasę na pamieć i aż rwie się do bliskiego kontaktu z jakimś czterokołowcem..
| 21:03 niedziela, 10 kwietnia 2022 | linkuj Hehe, faktycznie, może to o to tu chodziło? Grunt, że nie było pawia :)
| 21:02 niedziela, 10 kwietnia 2022 | linkuj Bocian robiący jaskółkę... pewnie musiał udowodnić żonie, że wcale w sobotę nie zalewał robala ;)
| 20:35 niedziela, 10 kwietnia 2022 | linkuj Dzięki :) No właśnie, dwa czy trzy dni i już trzeba szukać ich dziwnych póz :)
| 20:13 niedziela, 10 kwietnia 2022 | linkuj Gratki za rudą. Boćki robią się oklepane.. bo już przyleciały :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa chnaw