Test poserwisowy

Sobota, 5 marca 2022 · dodano: 05.03.2022 | Komentarze 19

Na froncie nic nowego. Miał być korytarz humanitarny, ale coś nie wyszło. A konkretnie to, że gnoje od Putina jak gdyby nigdy nic strzelali dalej.

Rower przed pracą, jak to zwykle u mnie bywa. Nawet czasem w soboty.

Na szczęście pogoda chwilowo dopisała. Było lekko powyżej zera, nie padało, a w pewnym momencie nawet wyszło słońce. Dziwnie jakoś :)  Wiało z północy, w związku z czym postanowiłem odkurzyć jeden z kolejnych klasyków: Dębiec - Wartostrada - Malta - Antoninek - Swarzędz - Jasin - Paczkowo - Siekierki - Gowarzewo - Tulce - Żerniki - Jaryszki - Krzesiny - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

Malta... Stęskniłem się w sumie za tym miejscem, póki co jeszcze lekko pokrytym lodem.
Nagły atak słońca na poznańską Maltę :)
Lód na Jeziorze Maltańskim, Poznań
Zoom na centrum Poznania z krańca Jeziora Maltańskiego
Przy Malta Ski, Poznań
Stok narciarski na poznańskiej Malcie
Udało się spotkać parę gągołów...
Gągoły z Jeziora Maltańskiego
Samiec gągoła na jeziorze
...oraz - co mnie najbardziej ucieszyło - małą kolonię kormoranów, jak gdyby nigdy nic wygrzewających się naprzeciwko Term Maltańskich.
Termy Maltańskie i kormorany na pierwszym tle, Poznań
Kormorany na środku Jeziora Maltańskiego
Maksymalne zbliżenie na poznańskie kormorany
Na Dębinie również narzekać na aurę za bardzo nie mogłem.
Prawie wiosna na poznańskiej Dębinie
No i najważniejsze: mam nowy napęd w szosie :) Śmigało się w związku z tym świetnie jak na dość zimny marzec. To zasługa tego, że w końcu mogłem stąpnąć na pedały bez stresu, że stracę zęby. Lub inne części ciała :)

Nauczony doświadczeniem, podszedłem do tematu taktycznie, czyli kupowałem co miesiąc-dwa nowe części, więc nie zabolało tak bardzo po kieszeni. Przede wszystkim mam nowe koła: Vision Team 30, kupione z minimalnym użyciem, za połowę regularnej ceny, za to od razu z oponkami Continental Pure Grip. Nabyte z zaufanego źródła, bo od samego Mateusza Mroza, więc od razu serwisik (oby nie był potrzebny przed długi czas) będzie bezproblemowy. Do tego: nowa kaseta, łańcuch i blaty. Trzeba było też wymienić stery w kierownicy oraz pancerz hamulca.
Szosa po seriwsie
Korba z nowymi blatami
Piękna, nowa kaseta
A tak wyglądał duży blat przed wymianą: Chyba mój stresik był zrozumiały. O dziwo kaseta była w o wiele lepszym stanie - drugi raz mam taką sytuację. Co za szajs teraz robią...
Stary blat - znów zmasakrowany szybciej niż kaseta. Co za szajs...
Dystans zawiera dojazd do pracy.

| 22:23 sobota, 19 marca 2022 | linkuj Szkoda kasy na przejazd ;)
| 07:15 sobota, 19 marca 2022 | linkuj Dobra, coś się pomyśli ;)

Rosji nie planuje, może Żoliborz? :D
| 22:05 piątek, 18 marca 2022 | linkuj Cholera, wolałbym mieć wolne :) Planuj coś na wrzesień lub październik, wtedy będę miał coś na kształt urlopu.

Ale faktycznie, coś jest z tym Twoim fatum. Nie chcesz się może na Kreml wybrać? :)
| 07:18 piątek, 18 marca 2022 | linkuj Jednak padło na Zakopane, ale Poznań ciągle zostaje w planach nadrzędnych na ten rok. Wujek coś się źle czuje, a ostatnio co przyjeżdżam, to ktoś albo choruje, albo to gorsze - nie ma co zapeszać ;))). Możesz śmiało sobie pracować :DD
| 21:40 niedziela, 13 marca 2022 | linkuj Póki co jestem bardzo zadowolony. Ale ze mnie żaden ekspert - cieszę się, że się kręcą, że nic nie stuka i że szprychy nie odpadają :)
| 11:12 niedziela, 13 marca 2022 | linkuj Kiedys myslalem o tych kołach. Daj znac jakie odczucia
Stok prawie jak u mnie pod domem :)
| 22:33 wtorek, 8 marca 2022 | linkuj Zamiast bieżnika mam podeszwy od butów. Tam jest wszystko, z czego piasek najmniej śmierdzi - nie pozdrawiam psich bezworkowców :)

Czekam na potwierdzenie planów, zobaczę co u mnie da się zrobić. Putinowi cyjanku nie podam, ale bądźmy dobrej myśli :)
| 07:20 wtorek, 8 marca 2022 | linkuj Bieżnik to dobra rzecz, jak się chce mieć trochę piachu za darmola na chacie ;)).

Jak się nic nie wyputini to coś między 23 a 27.03. W tych chorych czasach (wojenno-pandemicznych) to raczej nie ma co planować za bardzo do przodu ...
Pożyjemy (oby jak najdłużej), zobaczymy :)
| 22:12 poniedziałek, 7 marca 2022 | linkuj Lapec - u mnie już nawet mycie nie pomagało :) Siodło też by mi się przydało, ale to, które dostałem przy zakupie roweru jest na tyle wypasione, że szkoda mi kasy :) Bieżnika oczywiście nie ma - po co? :) O, dawaj znać kiedy będziesz - ja co prawda pracuję pod koniec miesiąca, ale może uda się zgrać.

Marecki - czekam na relację z rowerowego shoppingu :) Gągoły mają to do siebie, że nawet jak są blisko, to szybko uciekają przed człowiekiem na środek zbiornika. Niby łatwe do uchwycenia, a cholera jednak nie :)
| 15:40 poniedziałek, 7 marca 2022 | linkuj Rowerowa biżuteria pełną gębą.. Do mnie też jedzie coś ciekawego :)
Gągoły ostatnio widziałem na jednym ze stawów u mnie, ale za daleko były..
| 10:50 poniedziałek, 7 marca 2022 | linkuj Miałem podobnie jak swój napęd umyłem. Płynnie jakoś się jeździ, dziwnie tak ;)).

Ja zawsze zimą kupuje części, i sobie leżą do wiosny :). W tym roku siodło czeka na podmiankę - póki co jeszcze mam obawy o szklankę i jakiegoś dzwona rowerowego :)

Kółka i oponki bardzo ładne (napęd też oczywiście), a bieżnik jest? :DDD

Aaaa, i oczywiście super fotki i klimat Malty :). Może pod koniec marca zobaczę ponownie na żywo :)
| 00:21 poniedziałek, 7 marca 2022 | linkuj Dzięki :) Niestety, co do napędu już nie mam złudzeń :/
| 02:33 niedziela, 6 marca 2022 | linkuj Malowniczo wyglądają te chmury nad Maltą, ekstra foty z kormoranami, a nowy napęd niech służy jak najdłużej ;)
| 22:50 sobota, 5 marca 2022 | linkuj Masz rację - to samo mi powiedzieli serwisanci od Mroza! :)
| 22:40 sobota, 5 marca 2022 | linkuj Aha, zapewne ten blat co wytrzymał dwie kasety był ze stali a ten tutaj na fotce to aluminium.
| 22:04 sobota, 5 marca 2022 | linkuj Jest dokładnie tak, jak piszesz i... dokładnie tak jak piszesz :)

No ale cholera, kiedyś też jeździłem po płaskim na większym blacie prawie non stop, a starczał on na co najmniej dwie kasety. Szajs teraz robią, tego jestem pewien.
| 21:55 sobota, 5 marca 2022 | linkuj Tak jest, metoda na kupowanie części co miesiąc-dwa dobrze się sprawdza - też tak mam od lat.
Stan starego blatu w połączeniu z "lepszą" kasetą - typowe dla kolarza pomykającego głównie z twardym przełożeniem i głównie po płaskim :)
| 21:48 sobota, 5 marca 2022 | linkuj No tak. O dziwo łatwiej o chmury niż o pokój na świecie, który przecież zależy tylko od ludzi... :/
| 20:11 sobota, 5 marca 2022 | linkuj Rower jak nowy, chmurki jak malowanie, średnia jak drzewiej bywało... czegóż chcieć więcej? Acha, pokoju. Albo chociaż korytarza :/

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa serwo