Glut niewierszowany

Środa, 2 lutego 2022 · dodano: 02.02.2022 | Komentarze 15

Gdybym był typowym polskim narodowcem, napisałbym wierszyk: "dopiero drugi luty, a są już dwa gluty". Ale że w przeciwieństwie do naszych siewców polskości znam trochę gramatykę i interpunkcję języka rodzimego, to wierszyka nie będzie, gdyż data się odmienia i powinno być "drugi lutego", co psuje rym :)

To tak na dzień dobry :)

A poza tym - tak, był glut. Była nawet szansa na coś dłuższego, ale nadeszły paskudne chmury i musiałem się ewakuować, co zresztą przewidziałem i zrobiłem wcześniej taktyczną nawrotkę.

Trasa poranna, zachodnia: Poznań - Plewiska - Skórzewo - serwisówki - Plewiska - Poznań.

Początkowo było nawet całkiem ładnie i klimatycznie, choć wiało przeokrutnie.
Całkiem klimatyczny poranek
Ogrzewanie się w słońcu
Świat lekko pół na pół
W Skórzewie, jako że jechałem MTB, to skorzystałem z paskudnej śmieszki. Jak widać nie tylko ja, ale i pewien imbecyl. Lub imbecylka.
Nie dość, że śmieszka koszmarna, to jeszcze parkują imbecyle. Skórzewo
Przed załamaniem pogody wjechałem na chwilę na Dębinę...
Rowerowa chwila na Dębinie
...a tam już... dwie pary gągołów! Super :) Mam nadzieję, że trochę tu posiedzą, a może któryś duet założy gniazdo?
Dwie pary gągołów na poznańskiej Dębinie
Do pracy rowerem nie jechałem. Już zacinał solidny deszcz.

| 21:23 niedziela, 6 lutego 2022 | linkuj Tu chyba nic nie zmieniono - stówka i jeden punkt. Śmiech na sali.
| 18:31 niedziela, 6 lutego 2022 | linkuj Walka z wiatrakami ale może nowy taryfikator by pomogl na takich zjebow
| 22:15 czwartek, 3 lutego 2022 | linkuj Kolzwer - oby tak było na Dębinie :) Ale pamiętam, że rok temu była parka, posiedziała ze dwa miesiące i odleciała. Ta zima jest dziwna :/

Lapec - ładny rymik, plusik. I piesik :) Kuzyna nawet nie podejrzewałem o takie coś! :)

Marecki - jestem za, niech będzie ich tyle, ile kaczek :) Niebo faktycznie zadziwiło.
| 13:53 czwartek, 3 lutego 2022 | linkuj Gągoły są rzadkie w naszych okolicach, więc niech się mnożą :)
Klimatyczne i dynamiczne niebo na fotach.
| 11:06 czwartek, 3 lutego 2022 | linkuj Na ten luty załóż buty i idź na Dębinę ... weź też psinę :))

A Żabkę z fotki bardzo dobrze kojarzę heh. Ino ja bardziej z tego, jak była Fresh-em. Mogę chociaż napisać, że auto imbecyla ... do Kuzyna nie należy :)
| 23:53 środa, 2 lutego 2022 | linkuj Klimatycznie ze słonecznymi momentami, gągoły w tym tempie szybko opanują Dębinę, ale to raczej dobrze :)
U mnie około południa też pokazało się na chwilę słońce, by zaraz mógł spaść deszcz i na końcu śnieg.
| 23:29 środa, 2 lutego 2022 | linkuj Albo powstać miesiąc trzynasty: tępień :)
| 23:27 środa, 2 lutego 2022 | linkuj Wiem, wiem :) W sumie jak mamy sierpień, to dla nich powinien być stworzony specjalny, trzynasty, nader nieszczęśliwy i przestępczy miesiąc: młocień :)
| 23:21 środa, 2 lutego 2022 | linkuj No w sumie masz rację :)

No i w sumie to nie o to, żeby się bawić w liczenie chodziło mi w pierwszym akapicie, tylko o szpilę w środowisko wiadome, aktualnie mające dość mocny wpływ na wszystko w PL.
| 23:08 środa, 2 lutego 2022 | linkuj Oj nie, 2022 to byłby miesiąc grudzień (12) + 2010 kolejnych, nienazwanych miesięcy! Luty może być tylko drugi, tak jak marzec trzeci, a grudzień dwunasty!
| 22:18 środa, 2 lutego 2022 | linkuj Huann - dzięki, Czarnuch odzyskany z trzewi :) A co do lutego, to idąc tą logiką mielibyśmy teraz co najmniej 2022 luty, ale wciąż tylko 2 lutego :)

Meteor/Huann - dzięki i podziw za kreatywne rozlutowanie :)
| 21:46 środa, 2 lutego 2022 | linkuj Tak, to sprawa nieciekawa,
Gdy się sypią jak z rękawa.
| 21:26 środa, 2 lutego 2022 | linkuj I oby trzeciego lutego
Nie było gluta trzeciego:
Bo nie jest wcale sehr gut
Gdy w lutym za glutem glut!
| 21:21 środa, 2 lutego 2022 | linkuj No to trzeba popracować nad rymem, może być np:
"Dopiero drugi lutego,
a tu drugi glut, ten tego..."
| 19:28 środa, 2 lutego 2022 | linkuj Akurat luty, jeśli weźmiemy pod uwagę tylko np. ten i zeszły rok może być drugi ;) Co innego trzeci marzec - tu musielibyśmy uwzględnić trzy lata!

T.Rex tradycyjnie wyżarł Czarnego z okienka! ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa dziec