Szosowanie plus

Niedziela, 2 stycznia 2022 · dodano: 02.01.2022 | Komentarze 17

Dzisiaj rano tak pięknie świeciło słońce, że odwróciłem zwyczajową kolejność - najpierw zafundowałem Kropie spacer, a dopiero potem sobie rower. Co prawda to drugie wykonałem ciut za późno, przez co złapał mnie deszcz i przez ostatnie dwadzieścia kilometrów kręciłem wśród zamiennie mniejszej lub większej ilości kropli, ale nie żałuję.

Spacer był całkiem spoko, udało się zaliczyć go jeszcze przed wysypem ludzi.

Rowerowanie też w sumie sympatyczne - mimo że wiało i mnie trochę zlało, to cieszę się z możliwości pokręcenia szosą, za czym już zdecydowanie tęskniłem. A i obrodziło w zwierzaki, o czym później.

Trasa zachodnia: Poznań - Plewiska - Gołuski - Palędzie - Dopiewiec - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Fotki. Zaczynam od klimatu dreptania po poznańskiej Dębinie...
Wschód na poznańskiej Dębinie
Bestia krąży po lesie :)
No i te rowerowe.
Piękny klimat pod Poznaniem
Słońce w Lisówkach
Najważniejszy news dnia: Trzcinka się odnalazła :) Porcja głaskania była obowiązkiem, choć chętnie bym się pojawił tam z kimś, kto w międzyczasie by jej obciął pazurki :)
Kotek już wie, że będzie głaskane :)
Oczy w oczy
Nie mogło się obyć bez kocich pieszczot :)
Standardowy koci relaks na kolanie :)
Pazurki wypadałoby jednak obciąć :)
Pożegnanie z kotkiem
Udało mi się też zaprzyjaźnić z konikami z Palędzia, które wczoraj uwieczniłem. Dzisiaj do mnie przyleciały, a jedna z klaczy nawet przyniosła mi zielsko :)
Koniki z Palędzia dzisiaj do mnie podbiegły
Pierwszy z odważnych koników
Chyba dostałem zielsko w prezencie ;)
Przepychanki o głaskanie
Drugi z koników do głaskania
Pysio :)
No i jeszcze master d/s oświetlenia - myszołów :)
Myszołów za latarnią
Oświecony myszołów :)
Majster d/s oświetlenia :)
Jutro same nieszczęścia - wracam do pracy, ma padać i wiać. Glut to maks, istnieje ryzyko, że nawet tego nie będzie.

| 21:50 czwartek, 13 stycznia 2022 | linkuj Dzięki w imieniu zwierzyńca! :)
| 13:15 czwartek, 13 stycznia 2022 | linkuj Sympatyczny zwierzyniec :)
Klimatyczna Kropa oraz dwa ostatnie zdjęcia najlepsze!
| 22:00 wtorek, 4 stycznia 2022 | linkuj Dzięki, fajnie, że moja Dębina się podoba :)

Ja tam jestem za wersją śniegu na polach i w lasach połączonym z czarnymi drogami. Więc też w sumie wolę, bo z deszczem to nie przejdzie :)
| 15:58 wtorek, 4 stycznia 2022 | linkuj Pierwsze 2 zdjecia robią robotę.
Dlatego od deszczu wolę snieg. :)
| 22:17 poniedziałek, 3 stycznia 2022 | linkuj Huann - też mam nadzieję :)

Lapec - weź, weź, ja tam doświadczenia nie mam :) Dobrze, że pozycja na łóżku, nie na podłodze :) Co do zielska, hm... Ja tam ekspertem nie jestem, ale faktycznie, pewnie nie miałbym problemu z ruszeniem tematu w kilka chwil :)

Meteor - 6-7 kilometrów przy 100 to jak schłodzenie ;) Tak, wyglądał jak fachman pełnym piórem.

Evita - noooo, w końcu powrót :) Tak się zastanawiałem skąd przestój, ale że żyjesz się nie martwiłem, bo widziałem gdzie indziej :) Z Trzcinką nie ma kosy, ona wszystkich kocha :) Pogłaszcz Czesia!

Marecki - dzięki, słońce pomogło. Kotek jakby klejem wysmarowany :)

JPbike - no właśnie nie mam pojęcia, bo na kotach znam się mało :) Z psem byłoby łatwiej. Na pewno nie jest to młody kociak, tyle wiem. I przytulaśny ma maksa. A tak w ogóle to założyłem, że to Trzcinka, a nie Trzcinek, kiedyś muszę w końcu się upewnić :)
| 20:30 poniedziałek, 3 stycznia 2022 | linkuj Znasz się na zwierzakach - to zapytam ile lat tak na oko ma Trzcinka? :)
| 15:56 poniedziałek, 3 stycznia 2022 | linkuj Przytulaśny kocurek. Myszołów mega, jak spod igły..
| 13:30 poniedziałek, 3 stycznia 2022 | linkuj Kicia bardzo w typie Czesia ode mnie z pracy ;) - tego najnowszego włochatego. Aczkolwiek podobno ja jestem chwilowo najbardziej w jego typie, bo u mnie śpi, nawet w weekendy, a najchętniej na kolanach ;) Ale przecież nowego roku nie będę rozpoczynać od kosy z Trzcinką ;)
| 11:35 poniedziałek, 3 stycznia 2022 | linkuj Też nie zdążyłem przed deszczem, ostatnie 6-7km mi kropiło, na szczęście lekko i zdążyłem przed głównym deszczem.

Na ostatnich zdjęciach główny ekspert do spraw oświetlenia.
| 10:40 poniedziałek, 3 stycznia 2022 | linkuj A będę musiał zabrać nożyczki następnym razem jak przyjadę :). Póki co, wczoraj Pchła z nich oberwała - zaczęła ich używać wg. mnie niezgodnie z przeznaczeniem, to ostre czubki straciła :P.

Wysyp ludzi? Ja same zombie widziałem w ten weekend :D. Choć w sumie to mało widziałem z pozycji łóżka/wersalki :P

Czyli to jednak prawda ze w okolicach Poznania łatwiej dostać zielsko, aniżeli bilet na autobus? :DDDD
| 23:22 niedziela, 2 stycznia 2022 | linkuj Do wczesnej wiosny musi wytrzymać. Potem jak zwykle wellness&spa (spa bez Wania mam nadzieję;)
| 23:01 niedziela, 2 stycznia 2022 | linkuj Oby po zimie jej przeszło! :)
| 22:56 niedziela, 2 stycznia 2022 | linkuj Moja Meri nie myśli - moja Meri skrzypi!
| 22:55 niedziela, 2 stycznia 2022 | linkuj Aż za dobrze :) Powoli czas myśleć o nowym napędzie...
| 22:38 niedziela, 2 stycznia 2022 | linkuj Można zatem określić to jako "głód jazdy" :) A to dobrze świadczy o Dwukołowcu!
| 22:03 niedziela, 2 stycznia 2022 | linkuj Dzięki! :)

Masz rację - żarłok skonsumował cały dół wpisu! Już nadrobiłem. To pewnie zemsta za rzadkie wyjazdy przez ostatnie tygodnie :)
| 21:33 niedziela, 2 stycznia 2022 | linkuj Widoki zacne, zwierzątka jak zawsze dodają kolorytu - cieszy, że Trzcinka po Sylwestrze nadal jest! Czegóż chcieć więcej...aa, już wiem: T.Rex tym razem wyżarł w okienku Vmaxa! ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa inien