Ostatek

Sobota, 2 października 2021 · dodano: 02.10.2021 | Komentarze 6

Ostatni wpis z Radzewic, krótki, bo za chwilę wyjazd, a na wieczór plany.

Dziś wyjazd kombinowany, żeby nie powtarzać drogi z wczoraj, ale jednocześnie brać pod uwagę wiatr ze wschodu.

Trasa: Radzewice - Świątniki - Rogalin - Rogalinek - Sasinowo - Kubalin - Sasinowo - Rogalinek - Rogalin - Świątniki - Radzewice - Trzykolne Młyny - Czmoniec - Orkowo - Zbrudzewo. Tam nastąpiła nawrotka do Radzewic swoimi śladami.

Spotkałem peleton rowerzystów pędzący za... skuterem. Ewidentnie też częścią peletonu. Co kto lubi :)

Fotki na szybko, zatrzymałem się w sumie tylko pod pałacem w Rogalinie.
Pałac w Rogalinie
Obiekt pod nadzorem :)
Jedna z rogalińskich rzeźb
Druga strona Rogalina
W Kubalinie Polska w pigułce. Tej paskudnej.
Polska w pigułce. Tej złej
No i jeszcze dbałość o szczegóły godna lepszej sprawy przed Śremem.
Dbałości o niepotrzebne znaki tylko pozazdrościć
Jeszcze miejsce startu...
Miejsce startu, Radzewice
...i face to face z sarenką, całkiem nieodległe.
Oko w oko z sarną
Tyle na teraz :)

| 21:45 środa, 6 października 2021 | linkuj Roadrunner - Twoja babcia musiała być świetną osobą. Zwierzaki to wyczuwają :) Ale co do liska to niech sobie żyje na wolności - to drapieżnik, słodziak bywa jako mały, potem lepiej nie ryzykować.

Lapec - można brać, pozwalam :) Ścieżka jest taka polska. Nawet jak w miarę ok, to musi być przeurzędniczona. Ale i tak prowadzi do rowerowego piekła, jakim jest Śrem, więc... W dupie ją mieć :) Jedwabników bym się tam nie spodziewał, ale samogona czy plantacji marychy już bardziej :)
| 07:28 środa, 6 października 2021 | linkuj No jakie fajne "WITAM" ( ◜‿◝ )

Ścieżka też bardzo fajna - rowerzyści będą jeździć po asfalcie, a piesi ... będą po nim chodzić xD.

A ci z szyldu powinni się jeszcze zająć hodowlą jedwabników :PP
| 23:42 poniedziałek, 4 października 2021 | linkuj Kiedyś do babci przyszła młoda sarna i tak dorastala wiele lat. Przychodzila i babcia karmiła ją. Fajna sytuacja jak sobie przypomnę. Ja to bym chcial mieć liska, to takie slodziaki.
| 22:50 poniedziałek, 4 października 2021 | linkuj Skojarzenie z dębami słuszne zdecydowanie :) Ale pałac to perełka nad perełką - Raczyńscy wiedzieli co dobre.

Sarenka zapewne dziękuje :)
| 18:18 poniedziałek, 4 października 2021 | linkuj Sarenkę zapomniałem skomentować, śliczności :)
| 18:17 poniedziałek, 4 października 2021 | linkuj Imponujący zespół pałacowy. Nawet nie wiedziałem że tam jest jakiś zabytek rezydencjonalny. Rogalin to mi się tylko z dębami kojarzył.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa enspo