Agro na spontanie

Piątek, 4 czerwca 2021 · dodano: 04.06.2021 | Komentarze 11

W sumie tytuł mówi już wiele - plany miały być inne, ale są po to, żeby je zmieniać, więc tak właśnie się stało :)

Rano dostaliśmy info, że wstępnie zapełniona na full agroturystyka w Radzewicach się lekko poluzowała i jest możliwość zalogowania na jedną noc. Szybka analiza i decyzja: jedziemy!

Jako że byłem jeszcze przed rowerem, postanowiłem oczywiście dostać się na miejsce na dwóch kołach. Potem co prawda była lekkie kombinowanie, ale finalnie wszystko wyszło zgrabnie. Może prócz trasy, która wyszła niczym karakanik jakiś, ale inaczej się nie dało zrobić pięciu dych - z Dębca przez Las Dębiński, Starołękę, Minikowo, Głuszynę, Sypniewo, Szczytniki, Koninko, Gądki, Robakowo, Borówiec, Kamionki, Daszewice, Babki, Czapury, Wiórek, Sasinowo, Rogalinek, Rogalin i Świątniki do Radzewic.

Wiało ciągle w pysk, czyli było gorzej niż w założeniach, więc średnią uznaję za mimo wszystko przyzwoitą :)

Fotek wyszło sporo, ale zostaną na kolejne dni, bo jest późno. Więc jako pierwsze leci zachód słońca w Radzewicach.
Zachód słońca w Radzewicach
Wjazd do najlepszego agro pod Poznaniem... :)
Przed najlepszą agro w okolicach Poznania, Radzewice
...a już na terenie Kropa w standardzie :)
Agro nie agro, kijek musi być :)
Jako smaczek klimatu kania ruda robiona niemal z okna.
Kania ruda w locie
Natomiast z drogi samotny żuraw...
Spacerujący żuraw
...oraz jakiś sztuczny twór na niebie.
Sztuczne skrzydła na niebie
BS-a nadrobię jutro.

| 20:55 środa, 9 czerwca 2021 | linkuj Oj tak, Radzewice to inny, lepszy świat. Szczególnie dla Kropy, choć chyba źle na Dębcu nie ma :)
| 12:36 środa, 9 czerwca 2021 | linkuj Fajny ten radzewicki klimat. I ważne, że Kropa ma gdzie poszaleć :) Zachód - miód!
| 20:37 wtorek, 8 czerwca 2021 | linkuj A to ciekawe, mi się ładnie wyświetlają :) Zapraszam!
| 12:18 wtorek, 8 czerwca 2021 | linkuj Kurdę, nie widzę tutejszych zdjęć. F5 nie współpracuje ;p, wpadnę później ;)
| 21:41 sobota, 5 czerwca 2021 | linkuj Huann - dobrze wiesz, że taka praca jak Twoja aktualna jest moim marzeniem :)

Kolzwer - jej wybór :)

Marecki - dziękuję w imieniu Kropy :) A znalezienie tego światła kosztowało mnie sporo krwi. Komarów nie pozdrawiam :)

Miciu - to mało znany w przyrodzie gatunek, zdecydowanie inwazyjny :)

Roadrunner - cóż, Kropa ma swoją pasję :)

Grigor - dzięki, byle nie pomylić tego, co ma się na tej patelni znaleźć :)
| 20:15 sobota, 5 czerwca 2021 | linkuj Kania w locie wyszła prawie tak smacznie jak ta usmażona na patelni :-)
| 19:42 sobota, 5 czerwca 2021 | linkuj Pieseł i tak rozwala system :P:P:P
miciu22
| 11:09 sobota, 5 czerwca 2021 | linkuj Dziwny ten ostatni ptak :D
| 09:41 sobota, 5 czerwca 2021 | linkuj Kania wyszła przednio, No i to światło na pierwszej fotce :)
| 02:23 sobota, 5 czerwca 2021 | linkuj Kropa to się napracuje na takim agro :))
| 22:48 piątek, 4 czerwca 2021 | linkuj Ja po agro w ramach pracy, a Ty - w ramach laby. Ech! ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa lkazd