Aproposy

Piątek, 2 października 2020 · dodano: 02.10.2020 | Komentarze 14

Idzie weekend. Czyli pogoda się spieprzy. "Na szczęście" jutro siedzę w robocie. Juhu :)

Już dzisiaj wiało na tyle mocno, że chwilę po starcie wiedziałem, że nie mam się co spieszyć. Tak też zrobiłem.

Trasa to kombinacja alpejska, z masą zakrętasów: Dębiec - Hetmańska - Starołęka - Minikowo - Czapury - Babki - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Gądki - Robakowo - Gądki - Szczodrzykowo - Koninko - Szczytniki - Sypniewo - Głuszyna - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

Jakbym się nawet zgubił, to jedno miejsce w okolicach Gądek zawsze mnie skieruje na właściwe tory. Elewator gigant. See ya later, elevetor! :)
See ya later... elevator :), Gądki
A propos torów. We wspomnianych Gądkach trafiła mi się kumulacja: trzy składy pod rząd i dobre dziesięć minut czekania. Przynajmniej miałem okazję pofocić z nudów żelazne rumaki. Między innymi České dráhy...
České dráhy pędzą przez Gądki
...brudasa z PKP Cargo...
ET22 w łapkach państwowych, czyli brudas :)
...oraz spalinowego czyściocha-prywaciarza.
SU42, w rękach prywatnych, więc czyściutki :)
A propos koni :) Jednego przyłapałem, jak spał... na stojąco :)
Spanie na stojąco? Czemu nie :)
Trochę stracił, bo reszta oddawała się ostrej wyżerce.
Trochę siana i wszyscy szczęśliwi
A propos wyżerki :) Gawron, który "upolował" śniadanie trafił idealnie w okienko, gdy i ja już byłem głódny.
Gawron wyjadacz
A propos okienka :) Wciąż Windows stoi, wciąż zaorany.
Pochmurny Win XP
A mi trochę aparat zaszalał z trybem "żywe kolory" :)
Telefon mi zaszalał z kolorami :)
A propos "żywe" - woda to życie, a więc zatrzymałem się na chwilę nad małą rzeczką na poznańskiej Głuszynie o nazwie (bez zaskoczenia) Głuszynka.
Nad rzeczką
Rzeczka Głuszynka, Poznań
Reszta to dojazd do pracy. Zdążyłem!

Na koniec temat.. rzeka. 2300 w PL + Covid u Donka. Ale spokojnie, wszystko jest pod kontrolą.

| 20:12 niedziela, 4 października 2020 | linkuj Meteor - fakt, taki byk może być nieprzewidywalny, gdy poczuje napięcie :)

Grigor - wiem! ;)

Michuss - to zapewne śmiech przez... maseczkę :)
michuss
| 18:26 niedziela, 4 października 2020 | linkuj Ten elewator rzeczywiście imponujący :D A ostatni mem rozbawił mnie do łez :D
| 08:55 niedziela, 4 października 2020 | linkuj Konie śpią na stojąco, to jest fakt :-)
| 08:54 niedziela, 4 października 2020 | linkuj Odsypia, bo pewnie mu młodziaki po nocy w stajni buszowały...

A dziwisz się, że Byk brudny? Podejdź do takiego ze szczotą i wiadrem, jak nie ubodzie, to kopnie... prądem ;-P
| 21:57 sobota, 3 października 2020 | linkuj Huann - cenię sobie dobrą kreskę :)

Kolzwer - coś tam chyba remontowali, zjeżdżali tą lokomotywą na boczne tory, wracali, znów zjeżdżali, ale sprawnie i szybko, więc od razu założyłem, że należy ona do prywatnej firmy. Się nie pomyliłem :) Dzięki i... smacznego, lekko post factum :)
| 14:39 sobota, 3 października 2020 | linkuj O ta stonka Metrans-u to już niezły wóz się trafił ;) U mnie wczoraj wiatr bardzo słaby, nawet nieodczuwalny, ale za to dzisiaj doleciał taki, że łeb chce urwać to mało powiedziane. Fajny kadr z fonnej stołówki, apropo''s stołówki idę coś zjeść na tej przerwie w pracy :))
| 22:09 piątek, 2 października 2020 | linkuj I tak pewnie coś po drodze zmaluję.
| 21:48 piątek, 2 października 2020 | linkuj Zawsze można zrobić sobie selfiaka w jakimś tam trybie malarskim :)
| 21:40 piątek, 2 października 2020 | linkuj To jeszcze se na koniec walnę selfika z telefonika zamiast z pędzla portretu - trzeba iść i jechać z duchem czasów!
| 21:28 piątek, 2 października 2020 | linkuj Jak brać przykład, to od najlepszych w swej kategorii :)
| 21:21 piątek, 2 października 2020 | linkuj Zatem będę jak były marszałek senatu ;D
| 21:08 piątek, 2 października 2020 | linkuj Roadrunner - dziś miałem sporo czasu na zatrzymywanie się, między innymi po to, żeby przestać przez chwilę walczyć z niewidzialnym przeciwnikiem :)

Huann - czego się nie robi dla idei. I dla tych, nooo, pieniążków :)
| 21:05 piątek, 2 października 2020 | linkuj Jutro mnie czeka walka. Ale sam się poprosiłem, to będę miau(czał)!
| 20:10 piątek, 2 października 2020 | linkuj Lubię taką różnorodność zdjęć :):):):):) graty za walke.z.niewidzialnym przeciwnikiem

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa assal