Kopiowalnie. Plus filmik z Kapelli

Wtorek, 21 stycznia 2020 · dodano: 21.01.2020 | Komentarze 15

Warunki dzisiejsze to niemal kopiuj-wklej z wczoraj. Choć nie, było trochę zimniej i jeszcze bardziej wietrznie :)

Z trasą nie kombinowałem, tylko wykonałem "kondominium", dziś lekko skorygowane do wyglądu słonika: Poznań - Luboń - Komorniki - Szreniawa - Rosnówko - Trzebaw - Dębno - Stęszew - Witobel - Łódź - Dymaczewo - Krosinko - Mosina - Puszczykowo - Łęczyca - Luboń - Poznań.

Z atrakcji, dość wątpliwych: widziałem dwa rozjechane koty, a co za tym idzie całkiem zadowolone z tego faktu kruki. W Łęczycy za to zabiłbym dziadygę (nie tego), który nie dość, że przejechał przez przejście dla pieszych, to gdy już znalazł się na śmieszce uznał, że świat dookoła niego nie istnieje. Natomiast w Luboniu ścigałem się z jakimś zaawansowanym szoszonem, co to ani be, ani me, ani pocałuj mnie w dupę. Był remis, bo skręcił na lubońskie osiedle.

W końcu, po zaledwie trzech miesiącach, udało mi się ogarnąć filmik z tego październikowego wypadu na Kapellę (pierwotnie była dłuższa, w Rudawy, ale skupiłem się tylko na jednym wątku). W sumie najwięcej czasu zajęło mi szukanie muzyki w bibliotece YouTube, bo nie ma już co ryzykować z wklejaniem swoich ulubionych utworów. To już nie to, co kiedyś :)

Oto efekt mych męczarni :)

| 16:30 niedziela, 26 stycznia 2020 | linkuj Dziękuję!!!! :)
| 16:21 niedziela, 26 stycznia 2020 | linkuj Warto było czekać na taki filmik. Ciekawie.
| 16:05 niedziela, 26 stycznia 2020 | linkuj Huann - dzięki wielkie, w imieniu Dożynki również :)

JPbike - dziękuję :) Kolorki jesienne, czyli najlepsze :)
| 09:31 niedziela, 26 stycznia 2020 | linkuj Klimatyczne kolorki na filmiku - dobra robota :)
| 23:08 sobota, 25 stycznia 2020 | linkuj No, nareszcie udało mi się obejrzeć całość filmu, bo do tej pory co chwila coś mi przerywało, więc musiałem zaczynać od nowa i do Koleżanki Dożynki (na podjeździe) znałem już chyba go na pamięć - a dalej - wcale ;D
No więc - cały film fajny!
| 20:57 czwartek, 23 stycznia 2020 | linkuj Nie. Nie. NIE!!!! :)
| 06:19 czwartek, 23 stycznia 2020 | linkuj Jeszcze trochę i zaczniesz sprowadzać ;)))
| 20:55 środa, 22 stycznia 2020 | linkuj Nooo, jakiś wyjątek :)

Wiem, że przekroczyłem, ale nie mam sprawnych hamulców, więc jestem wytłumaczony :) Za to na podjeździe pilnowałem, żeby być przepisowym :)
| 07:01 środa, 22 stycznia 2020 | linkuj Ale że szoson nie pozdrowił? Świat się kończy :D

Dwa razy przekroczyłeś prędkość na "40tce", o "30-tce" nawet nie wspomnę ;))))
| 22:36 wtorek, 21 stycznia 2020 | linkuj Dzięki :) Szkoda, że pokarm zapewniają kierowcy. A i niestety czasem same nieostrożne zwierzaki...
| 22:27 wtorek, 21 stycznia 2020 | linkuj Równowaga w przygodzie musi byc ,Ptaszory tez cos musza jeść. Zacny filmik :)
| 21:30 wtorek, 21 stycznia 2020 | linkuj Również dzięki :)
| 21:16 wtorek, 21 stycznia 2020 | linkuj Super film zmontowałeś.
| 20:54 wtorek, 21 stycznia 2020 | linkuj Dziękuję :)
| 18:19 wtorek, 21 stycznia 2020 | linkuj Filmik pierwsza klasa, a muza świetna.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa asudo