avatar Ten blog rowerowy prowadzi Trollking z miasteczka Poznań. Od listopada 2013 przejechałem 195829.40 kilometrów i mniej już nie będzie :) Na pięciu różnych rowerach jeżdżę z prędkością średnią 27.90 km/h i się wcale nie chwalę.

"Grudzień jaki, czerwiec taki"

Piątek, 20 grudnia 2019 · dodano: 20.12.2019 | Komentarze 6

W sumie rzadko zgadzam się z ludowymi przysłowiami, ale ten z tytułu bym nawet przyjął na klatę :) Siedem stopni o ósmej rano. W grudniu. Kilka dni przed świętami. Może tak być przez cały rok. Ale nie oszukujmy się - to musi pieprznąć :)

I w sumie - dla dobra przyrody - powinno. Jednak nie da się ukryć, że ciężko narzekać z powodu takiej aury. Tylko - z bliżej nieokreślonych przeze mnie przyczyn - na asfaltach, mimo braku opadów, zalega syf, który nie przeszkadza mi o tyle, że napędu już bardziej nie da się zmasakrować :)

Wiało umiarkowanie ze wschodu, taką też trasę wybrałem: z Dębca przez Hetmańską, Starołęcką, Czapury, Wiórek, Sasinowo, Rogalinek, Rogalin i Świątniki do Radzewic, gdzie oczywiście nie mogłem się powstrzymać przed obowiązkową portową fotką :)

Powrót lekko naokoło, z odbiciem od Rogalinka do Mosiny, następnie już klasycznie: Puszczykowo, Łęczyca, Luboń i Poznań. Relive TUTAJ, a dystans zawiera pracodokrętkę.

To co, na późne grzybki? A nie, sorry, już po sezonie. I na grzyby, i na lasy. Oto najnowszy raport z Podleśnictwa Babki.

A poza tym przedświąteczna sraczka (piszę to z pełną odpowiedzialnością) trwa. Korki w Poznaniu, Luboniu i Mosinie koszmarne. Oczywiście zrobienie kawałka miejsca rowerzyście przekracza zdolności myślowe kierowców.

Poradziłem sobie tak czy siak, ale niesmak pozostał. Na pewnego gazeciarza, tym razem z Katowic (tak, tak, i tam się asy zdarzają), wyprzedzającego mnie na gazetę przy około stówie na liczniku, również.

Obiecałem w tym roku wkleić - tak jak dwa lata temu - luboński świąteczny Ku Klux Klan. Niestety, Luboń chyba odszedł od tej pięknej tradycji i już nie ubiera choinek w kaptury, już nie mówiąc o wręczaniu im pochodni :) Szkoda.

Na jutro zapowiadane są deszcze, a ja spędzam większość dnia w łagrze. Może być ciężko z pokręceniem. Ale mimo wszystko liczę na to, że jeszcze pogodne wschody w tym roku zaobserwuję.

| 21:16 sobota, 21 grudnia 2019 | linkuj Lapec - cóż, debile zdarzają się wszędzie. Ty poznańskich kierowców poznałeś, ja katowickich znam mało, tu się reprezentant nie popisał, ale wierzę na słowo. W końcu - tak jak już mówiłem - Wasi mają się od kogo uczyć w kulturalnym świecie, mając częściowo rodziny w Niemczech :) Babki to już mój koszmar. A tak ceniłem... :/

Ania - miejmy nadzieję, że w dni świąteczne też będzie pozytywne zaskoczenie :)
| 17:29 sobota, 21 grudnia 2019 | linkuj Tak, pogoda potrafi zaskoczyć :). Szkoda, że ja wczoraj musiałam siedzieć w pracy, tak dzień też bym spędziła na rowerze...
| 08:40 sobota, 21 grudnia 2019 | linkuj Pewno w leasingu :p. Katowiccy kierowcy jeżdżą o niebo lepiej aniżeli poznańscy heh. Choć oczywiście zdarzają się dzbany xD

Babki to już stan umysłu niestety. Życzę im ... jak najgorzej!!
| 21:03 piątek, 20 grudnia 2019 | linkuj Roadrunner - nienawidzę tego korkowania miast, bo TRZEBA TRZEBA TRZEBA napakować lodówkę, nakupować rzeczy niepotrzebne i kompletnie przy okazji olać ducha świąt (jeśli ktoś go jeszcze w tych czasach czuje). Zimę z synem mieć będziecie, górki macie blisko :)

Grigor - oby nam się w styczniu nie zemściła! :)
| 19:44 piątek, 20 grudnia 2019 | linkuj Dziś rzeczywiście wiosna.
| 17:36 piątek, 20 grudnia 2019 | linkuj U mnie tez tak było z ta pogodą heheh Cud miod ale jak wyjechałem w miasto to kilka razy musialem ostro hamować. Ale wraz z synem czekamy na zimę heheheheh. Pozdrooo

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa szkal