Niby sympatico

Poniedziałek, 5 sierpnia 2019 · dodano: 05.08.2019 | Komentarze 13

Dzisiaj jazda mogłaby być całkiem sympatyczna, bo temperatura znakomita i słońce takie nieśmiałe, gdyby nie wiatr, który zachowywał się z grubsza tak samo jak wczoraj - upierdliwie i złośliwie. Wiem, nic nowego nie napisałem, ale troszkę zasłużonej żółci się należy gnojowi za to, że znów nie zamierzał pomagać w temacie walki o średnią, a wręcz chciał ją sprytnie uwalić. W sumie się udało :)

Trasa to znów sporo miejskich klimatów, poszerzonych o te swarzędzkie, wcale nie lepsze, a fragmentami nawet gorsze. Trasa: Dębiec - Wartostrada - Malta - Warszawska - Antoninek - Swarzędz - Jasin - Paczkowo - Siekierki - Gowarzewo - Tulce - Żerniki - Jaryszki - Krzesiny - Starołęka - Las Dębiecki - dom.

Przygód - na szczęście - zabrakło, czyli nuuuuda :)
Wiejsko, anielsko...
Malta - fotka klasyczna
Relive TUTAJ.

Dystans zawiera drogę do pracy, ale jeszcze przed nią udało mi się zrobić pięciokilometrowy spacer z Kropą po Dębinie, dziś fantastycznie pustej. Za to po raz pierwszy widziałem tu taaaaaką rybę (to ten podłużny cień widoczny w prawym dolnym rogu).
Taaaaaka ryba (widoczna w prawym rogu) - Dębin
Pies za to w nastroju klasycznym :)
Potwór z bagien - Dębina
Kropkozaur - Dębina

Relive z Dębiny - TUTAJ.

| 21:00 piątek, 9 sierpnia 2019 | linkuj Cholera, to faktycznie pewna luka w całej teorii :)
| 16:31 piątek, 9 sierpnia 2019 | linkuj Gorzej że to was wtedy mogą zjeść xD Mięsko jest, sałatka też, ino ziemniaczków brakuje :DDDD
| 19:54 środa, 7 sierpnia 2019 | linkuj Hehe, więc witaj w klubie pozytywnie aspołecznych :)
| 06:32 środa, 7 sierpnia 2019 | linkuj Tomaszu, zatem, kiedy ludzkość będzie zmierzała do wyginięcia, jest szansa, że się dogadamy na jednym terenie - moje preferencje są podobne. I jako wegetarianie się nie pozjadamy :D - chyba ;p
| 20:09 wtorek, 6 sierpnia 2019 | linkuj Lapec - tyle że Kropa nie ma morderczych instynktów :) Jedyne co, to lata za muchami po całym mieszkaniu.

Evita - Kropa aż pokraśniała :) Tak, "mój" las pod domem jest genialny, prócz weekendów, gdy mam ochoty rzucić tam granat. Taki, który zlikwiduje ludzkość, a pozostawi drzewa, zwierzęta i tereny wodne :)
| 06:30 wtorek, 6 sierpnia 2019 | linkuj Cześćććć Kropaaa! Wyśmienita pływaczka z Szanownej Pani ;) Fajny teren na spacery z piesełem.
| 05:09 wtorek, 6 sierpnia 2019 | linkuj Jak nic Kropa ma zadatki na bycie wędkarzem! Ryby też są jak widać. Podszkolić ją ino trochę i już są dodatkowe oszczędności na inwestycje rowerowe ;)
| 20:21 poniedziałek, 5 sierpnia 2019 | linkuj Ania - to dokładnie ten odcinek :) O dziwo całkiem bezpieczny, bo ruch tam najczęściej nikły.

Roadrunner - o proszę, dzięki za zapoznanie z nowym słowem - baloty :)

Grigor - poniedziałek rano to idealny moment na Maltę, wtedy nawet widać jezioro. Nie to co w weekendy, kiedy mam ochotę wybrać się tam z kałachem :)
| 19:52 poniedziałek, 5 sierpnia 2019 | linkuj Jaki spokój przy Jez. Maltańskim?!
| 19:17 poniedziałek, 5 sierpnia 2019 | linkuj Baloty się turlają, pieseły pływają :D:D:D:D:D super . POZDROOO
| 18:56 poniedziałek, 5 sierpnia 2019 | linkuj Na pierwszym zdjęciu chyba jest odcinek drogi Gowarzewo - Tulce. Autem tu się przeważnie wyprzedza :).
| 18:01 poniedziałek, 5 sierpnia 2019 | linkuj No w sumie tak, ale taki na sześć łap i łącznie cztery koła :)
| 17:35 poniedziałek, 5 sierpnia 2019 | linkuj Z tego, co widzę - w sumie wyszedł triathlon :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dyzrz