Prima glut #2

Niedziela, 1 kwietnia 2018 · dodano: 01.04.2018 | Komentarze 8

Jako że rano wykonałem już tego gluta, ciśnienia jakiegoś wielkiego na dalsze kręcenie po południu nie miałem. Ale... :)

Wystarczyło kilka godzin w ciepełku i katar, z którym męczę się od kilku dni wrócił ze zdwojoną siłą. Tak jakoś mam, że jedyne, co u mnie działa, jest zamrożenie choróbska. A przynajmniej tak sobie to tłumaczę :)

W związku z tym po śniadaniu u Teściowej (hip hip!), jak zwykle pysznym, postanowiłem jeszcze ruszyć.

Jakby co - to nie Teściowa! :)

Różnice były dwie główne - zabrałem tym razem szosę oraz, w co ciężko uwierzyć, ale jednak... wiało jeszcze mocniej. Momentami mój maks to było 17-18 km/h, a na wiaduktach przy bocznych podmuchach przestawiało mnie w prawo lub w lewo. Jako że gnój był z zachodu, to czekała mnie pustynna mordęga, praktycznie bez fragmentów z osłoną w postaci drzew (z chęcią zaprosiłbym po te doznania morsopodobnych miłośników cięcia zieleni). Oto typowe perspektywy, pochlastać się można.

Ten glut to: Poznań - Plewiska - Gołuski - Palędzie - Dąbrówka - Plewiska - Poznań. Brr...

Podsumowując: bałem się, że będzie dziś zero, wyszło 60+. Jak na Prima Aprilis - spoko :)

Jutro... wiać ma co najmniej podobnie.

| 21:07 niedziela, 1 kwietnia 2018 | linkuj Raczej odwietrzyłem :)
| 20:49 niedziela, 1 kwietnia 2018 | linkuj Czyli odbębniłeś dziś swoje z naddatkiem :-)
| 20:39 niedziela, 1 kwietnia 2018 | linkuj Tak. Zdecydowanie lepsze niż eMeriDie :)
| 20:29 niedziela, 1 kwietnia 2018 | linkuj Znaczy: eMeridka? ;)
| 20:02 niedziela, 1 kwietnia 2018 | linkuj Przy takim przebiegu już powinieneś szykować pomnik, a nie mia(ło)steczkowości :)
| 19:31 niedziela, 1 kwietnia 2018 | linkuj Jutro ruszę - na miasto. Chyba, że nasypie śniegu, wtedy nie, ale tylko ze względu na wypucowany napęd Mery. W końcu to staruszka na 102 (tysi;), więc nie mogę jej już aż tak forsować!
| 19:01 niedziela, 1 kwietnia 2018 | linkuj Dla roweru dzień bez jazdy to nie święto. Chyba że stypa :)
Katana1978
| 18:22 niedziela, 1 kwietnia 2018 | linkuj U mnie taka pogoda, że nawet nie myślę o rowerze - a niech tam sobie mój Cubek wypoczywa w końcu święta są :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iajaj