Mikrofajność

Poniedziałek, 16 października 2017 · dodano: 16.10.2017 | Komentarze 7

Znów wpis krótszy niż nieoficjalny właściciel Polski, od czubka dzioba po dziury w skarpetkach. Na taki porównywalny do Gortata czasu brak, bo urlop :)

Drugi dzień genialnej pogody (z przyzwoitym wiatrem!), a mimo poniedziałku również o dziwo udało mi się dość płynnie walczyć ze światłami i korkami. Nawet ani razu nie miałem czerwonej fali, jak już to coś bardziej zbliżonego do nagłych i zaskakujących wymiotów. Przypomniałem sobie, że jazda szosą to przyjemność, a nie ciągła walka z przeciwnościami fundowanymi przez aurę. Za umożliwienie mi odświeżenia pamięci serdeczne dzięki.

Trasa - "kondomik" w wersji z Dębca przez Komorniki, Szreniawę, Stęszew, Dymaczewo, Łódź, Mosinę, Puszczykowo i Luboń (tu jak zwykle było najweselej) do domu.

| 22:17 środa, 18 października 2017 | linkuj Kaczuszka w godle przynajmniej nie będzie obrażała szlachetnego ptaka, jakim jest orzeł, który w końcu (po zluzowaniu funkcji) będzie mógł spojrzeć przed siebie, a nie wciąż w prawo :)
putin
| 20:46 wtorek, 17 października 2017 | linkuj Ja tam wolę kaczuszkę w godle, niż ryżego... i tu miałem zakląć, ale z trudnem się powstrzymałem :D
| 16:49 wtorek, 17 października 2017 | linkuj Może będzie wkrótce nowe godło - np. kaczuszka w kolorze rzeczonej żółć-i?
putin
| 21:19 poniedziałek, 16 października 2017 | linkuj Ale Pana Prezesa to Ty szanuj! :P
| 20:32 poniedziałek, 16 października 2017 | linkuj Huann - no w sumie... :) Idąc dalej tym tropem już wiem, skąd się bierze przekonanie naszych kierowców o swych umiejętnościach i relacje z innymi użytkownikami dróg. W końcu najbardziej polskim słowem jest "żółć" :)

Ania - urlop jest zawsze fajny :) widzę, że już nawet uczyniłaś :)
| 11:32 poniedziałek, 16 października 2017 | linkuj Fajnie jest mieć w poniedziałek urlop :). Ale fajnie jest też mieć możliwość jazdy na rowerze po pracy - ja tak uczynię.
| 11:11 poniedziałek, 16 października 2017 | linkuj Podobno codzienne pisanie słowa "Łódź", w którym 3/4 liter wymaga zaangażowania dodatkowego palca zdecydowanie zwiększa masę mięśniową dłoni, co z kolei pozytywnie procentuje w przypadku nagłej konieczności użycia hamulca podczas jazdy, a zatem zwiększa bezpieczeństwo rowerzysty!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa pobie