CrosSowo :)

Sobota, 10 czerwca 2017 · dodano: 10.06.2017 | Komentarze 36

Dziś w obroty wziąłem crossa. Powód klasyczny i wielowiekowy: potencjalne opady deszczu, które na trasie zamieniły się w jak najbardziej realne, choć niezbyt upierdliwe. Zresztą uprzyjemniły mi jazdę jedynie przez kilka kilometrów, w zamian jak zwykle fundując wmordewinda przez większość trasy. W której nie było za dużo zaskoczenia - rundka na zachód, z Poznania przez Plewiska, Skórzewo, Dąbrowę, Sierosław, Fiałkowo, Dopiewo, Palędzie, Dąbrówkę i ponownie Plewiska do domu.

Jechało się całkiem sympatycznie, mimo że lekko nie było. Ale klimat kilkunastu stopni na plusie połączonych z zachmurzonym niebem oraz wypasioną już zielenią dokoła zdecydowanie jest moim ulubionym. Poproszę kopiuj-wklej przez cały rok.

W Fiałkowie pojawił się stary-nowy element "wystroju". Dzięki niemu mój stary grat mógł na chwilę stanąć tam, gdzie siedziało ZOMO :)

A skoro jesteśmy przy patologiach :) W końcu TVPiS zrobiło coś dobrego dla ludzkości, co prawda zapewne w imię bycia jeszcze większymi przydupadasami rządu, ale wyjątkowo pysk mi się cieszy, że wyszły na jaw nagrania z ks. Sową, pupilkiem TVN-u. Zresztą to ciekawe, że z Sowy :) Raduje się dusza (przynajmniej mi), gdy demaskuje się zakłamanie kolejnego frustrata w sukience, na zewnątrz kreującego się na ideał, a w prywatnym życiu ujawniającego prawdziwe oblicze - zwykłego prymitywa. Skoro raczej nie ma złudzeń co do chorych relacji pomiędzy sukienkowymi a PiSem, to w tym momencie chyba już nikt nie będzie ich miał co do stosunków z resztą tego politycznego bagna, z topielcami z PO na czele.

To tyle w temacie laickiego państwa, bo w takim podobno żyjemy :) Mam nadzieję, że im więcej tego typu zakłamanych zachowań będzie ujawnianych, tym szybciej ta usankcjonowana prawnie sekta, która rozrosła się w obrzydliwego instytucjonalnego grubasa, oczyści w końcu swoje szeregi, pozostawiając tylko osoby, które naprawdę wierzą i realizują te całkiem szczytne ideały sprzed dwóch tysięcy lat. Ech, pomarzyć... :) A ja zupełnie przypadkowo słuchałem w drodze nowej płyty projektu Dr Misio, z jakże aktualną "piosenką wyklętą", tym razem z Opola.

| 20:39 poniedziałek, 19 czerwca 2017 | linkuj Niech Ci będzie :)
| 20:26 poniedziałek, 19 czerwca 2017 | linkuj Ale za to politycznie, tak jak lubisz. ;p
| 20:25 poniedziałek, 19 czerwca 2017 | linkuj Ale żeś poleciał... uuuu... to nawet nie odpowiedź, a mentalna r.i.p.osta :)
| 20:06 poniedziałek, 19 czerwca 2017 | linkuj Sam przegrałeś - w paru ostatnich wyborach ;D ;p
| 19:44 poniedziałek, 19 czerwca 2017 | linkuj Iiiiii tam, niepolityczne. Przegrałeś, stwierdzam to zupełnie obiektywnie :)
| 18:47 poniedziałek, 19 czerwca 2017 | linkuj Chyba Twoje - z tym urojonym wmordewindem. ;p
| 21:18 niedziela, 18 czerwca 2017 | linkuj Chyba Twoje - z tym, że też lubię jak ktoś dowali TVN-owi ;p
| 21:00 niedziela, 18 czerwca 2017 | linkuj Chyba Twoje - z tymi polskimi księżmi. ;p
| 20:45 niedziela, 18 czerwca 2017 | linkuj Chyba Twoje - z tą Helcyk ;p
| 20:42 niedziela, 18 czerwca 2017 | linkuj Chyba Twoje - z tym Smoleńskiem. ;p
| 20:33 niedziela, 18 czerwca 2017 | linkuj Chyba Twoje - z tym daltonizmem ;p
| 20:32 niedziela, 18 czerwca 2017 | linkuj Chyba Twoje - z tymi kolorami. ;p
| 20:26 niedziela, 18 czerwca 2017 | linkuj Chyba Twoje - o tych rozbieganych oczkach :p
| 20:23 niedziela, 18 czerwca 2017 | linkuj Chyba Twoje - o tych rozbieganych stópkach. ;p
| 20:19 niedziela, 18 czerwca 2017 | linkuj To się nazywa "przewrażliwienie" :)
| 20:11 niedziela, 18 czerwca 2017 | linkuj Prewencyjnie. ;p
| 16:31 sobota, 17 czerwca 2017 | linkuj Ciekawy jest ten Twój ciąg logiczny :) nie pisałem o Tobie teraz, ale pisałem wcześniej, więc jednak pisałem o Tobie... :)
| 00:07 sobota, 17 czerwca 2017 | linkuj Ale chwilę wcześniej PISałeś. ;)
| 20:06 piątek, 16 czerwca 2017 | linkuj Ale przecież ja nie pisałem o Tobie :)
| 22:21 czwartek, 15 czerwca 2017 | linkuj Nigdy nie byłem łysy, ani choćby nawet prawie. ;p Poza tym - nie lubię biegać. ;)
| 21:36 czwartek, 15 czerwca 2017 | linkuj Rozbiegane to są stópki łysych ludzików na widok wszystkiego, co ciemniejsze niż ich mózgi :)
| 21:23 czwartek, 15 czerwca 2017 | linkuj Wolę to, niźli rozbiegane oczka kosmopolitów. ;)
| 20:49 czwartek, 15 czerwca 2017 | linkuj Tylko biało-czerwone barwy? Wszystko więc się zgadza. Tak zwany patriotyczny daltonizm wobec świata :)
| 23:56 środa, 14 czerwca 2017 | linkuj Widzę jeszcze czerwonych. ;p
| 17:27 środa, 14 czerwca 2017 | linkuj To Ty w takim razie jesteś etap wyżej w daltonizmie, bo widzisz tylko jedną barwę :)
| 22:34 wtorek, 13 czerwca 2017 | linkuj Z tymi białymi i owszem. ;p
| 15:06 wtorek, 13 czerwca 2017 | linkuj Jak rozumiem jesteś praktycznym znawcą tematu i przebywasz z takimi na co dzień, żeby sugerować mi ów daltonizm? :)
| 22:52 poniedziałek, 12 czerwca 2017 | linkuj Chyba jesteś daltonistą. ;]
| 16:44 poniedziałek, 12 czerwca 2017 | linkuj Nie. Bo biali są bardziej upierdliwi i mniej kumaci. Tyle :)
| 22:02 niedziela, 11 czerwca 2017 | linkuj Bo biali nie walczą z chrześcijaństwem, a kolorowi i owszem?
| 21:34 niedziela, 11 czerwca 2017 | linkuj Pudło - ja nie pałam miłością do tych białych nachodźców, do kolorowych nie mam żadnych zastrzeżeń, oczywiście w granicach rozsądku :)

PS. (jako odpowiedź) - "Jak" to samolot, samolot to tupolew, tupolew to Smoleńsk, Smoleńsk to jak wiadomo spisek, spisek to jak wiadomo Tusk, Tusk to jak wiadomo Merkel, Merkel to Niemka, Niemka to nazi. Wszystko jest ok :)

PS 2. Poprawiłem :)
| 21:26 niedziela, 11 czerwca 2017 | linkuj No ależ Ty masz bardzo dużo z Justynką wspólnego! :) Przede wszystkim stosunek do nachodźców. ;pp

PS. "wyszły na jak nagrania" - grammarZOMO czuwa. :)
| 21:16 niedziela, 11 czerwca 2017 | linkuj "Se" musiałem wygóglać kto zacz :) cóż, kolor włosów zobowiązuje ;)
| 21:13 niedziela, 11 czerwca 2017 | linkuj Od pewnego czasu jestem już tak wymęczony polityką, że czytam wyłącznie wiadomości gospodarcze. No i ogłoszenia parafialne. ;))
Ale skoro mówisz, że dowalili TVNowi, to chętnie temat zgłębię. :))

PS. dziś pod kościołem w Przemkowie chyba widziałem Justynę Helcyk. <3 :))
| 20:36 niedziela, 11 czerwca 2017 | linkuj To był lekki skrót myślowy z tym ZOMO :)

Z Sową tak daleko bym nie szedł. On po prostu jest polskim księdzem. Co na moje brzmi jak obraza :)
| 23:45 sobota, 10 czerwca 2017 | linkuj ZOMO nie jeździło radiowozami.
Tylko "sukami" budami A konkretnie starami 29 bądź Nysami. Wiem to autopsji. Ponieważ kilkukrotnie mnie ową suką "podwożono" ! :)
A co do ks. Sowy to myślę że on nie ma nic wspólnego z kościołem czy wiarą.
Kraju nie reformuje się w sposób ewolucyjny tylko rewolucyjny.
Tylko dwie rewolucje przyniosły zamierzone elekty .
Francuska i bolszewicka !Im większy terror tym lepiej !
On jest dzieckiem tej "ewolucji" :(

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa scsie