Podmuch (nie)szczęścia

Poniedziałek, 10 kwietnia 2017 · dodano: 10.04.2017 | Komentarze 11

Pochwaliłem, a w zamian dostałem po pysku. Do dupy z taką sprawiedliwością :) Wczoraj aż się nie mogłem przestać zachwycać niezwykle sprzyjającymi warunkami do jazdy, dziś jako podziękę otrzymałem ponownie kuksańce, kopy oraz centralne, lewe i prawe sierpowe od wiatru, który nie tyle wiał, ile starał się intensywnie postawić sporą, solidną ściankę pomiędzy mną a kolejnym centymetrem, w kierunku którego chciałem podążać. I to w obie strony. Życie chłoszcze.

Pokręciłem sobie przez Luboń i Wiry do Puszczykowa, gdzie zaliczyłem dawno nieodwiedzany podjazd/zjazd Studzienna-Czarnieckiego-Jarosławiecka, następnie w Mosinie skręciłem na Rogalinek, Rogalin oraz Radzewice, tam się zawinąłem i wróciłem znów przez wyżej wymienione, a potem Sasinowo, Wiórek, Czapury oraz Starołęcką na Dębiec.

Żaby mi było jeszcze "łatwiej" to zaliczyłem dziś około 90% możliwych czerwonych, nawet na wioskach, a na samym starcie, czyli przy tunelu na Dębcu, który sąsiaduje z kościołem, ujrzałem, iż został on opanowany w całości przez gównażerię. Oczywiście nie omieszkującej rozleźć się po części dla rowerów. Dzwonka jakoś mi się wciąż nie udało zamontować w szosie, bo to ciężkie zadanie dla psychiki, więc nawrzeszczałem się za wszystkie czasy próbując utorować drogę :) A w ogóle to już nawet nie chciałem sobie zadawać pytania co bachory pod nadzorem nauczycieli robiły na mszy w dniu 10 kwietnia. Lepiej mieć resztki złudzeń co do tego, co dzieję się w tym kraju :)

Natomiast najciekawsze zdarzyło mi się na Starołęckiej, po której konsekwentnie cisnąłem drogą, znów przeżywając nagły atak ślepoty w temacie tamtejszej, położonej po mojej prawej, DDR-ki. Kręciłem sobie spokojnie, nawet pozdrawiając mijanych rowerzystów z naprzeciwka, a za mną grzecznie jechał samochód, z dobry kilometr. W końcu mnie wyprzedził, a ja zauważyłem srebrno-niebieskie barwy oraz napis "Policja". Ups :) I co? I nic - przejechali, mandatu nie dali, nawet zjechać nie kazali. Widocznie i policjanci bywają czasem ludźmi. Brawa dla tej ekipy :)

Ładnie się robi - drzewa się zielenią już konkretnie, a rzeka Warta się niebieści :)

| 19:34 niedziela, 16 kwietnia 2017 | linkuj Pójdę Ci z pomocą - w środku jest łożysko, a nawet łożyska :)
| 23:28 sobota, 15 kwietnia 2017 | linkuj Ja mam ten problem, że platformy kojarzą mi się z PO, SPD - z niemiecką partią SPD, że o "pedałach" lepiej nie wspomnę... ;)))
| 18:40 wtorek, 11 kwietnia 2017 | linkuj Nawet słowem rozwinięcia i zakończenia - no nie ma :)
| 18:29 wtorek, 11 kwietnia 2017 | linkuj Słowem wstępu... nie ma lekko :)
| 17:59 wtorek, 11 kwietnia 2017 | linkuj Księgowy - tak, ostałem się. Żadnych spd-ów! Konsekwentnie ;)

Dariusz - wczoraj nie, dziś za to nie dałbym za to głowy :)
| 07:47 wtorek, 11 kwietnia 2017 | linkuj Dobrze, że wiatr Warty nie zawrócił :)
Ksiegowy
| 07:43 wtorek, 11 kwietnia 2017 | linkuj Kurcze ulżyło mi że nie tylko ja jeżdżę na platformach:D
| 20:24 poniedziałek, 10 kwietnia 2017 | linkuj No właśnie, chłopaki :) zobaczymy. Jakby co mam kilka seriali do nadrobienia, więc wyjątkowo się nie obrażę na jednodniowy armageddon :)
| 20:11 poniedziałek, 10 kwietnia 2017 | linkuj Co będzie jutro to będzie. Trzeba się cieszyć, że dziś było dobrze, mimo tego wichru :-) Carpe diem.
rmk
| 18:37 poniedziałek, 10 kwietnia 2017 | linkuj Miałem napisać to samo co Bitels, od jutra dziadostwo się szykuje...
| 17:47 poniedziałek, 10 kwietnia 2017 | linkuj Fakt, ładnie dziś. Jutro jednak będzie paskudnie :(

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oispo