Jupi

Sobota, 11 marca 2017 · dodano: 11.03.2017 | Komentarze 12

Żeby nie zapeszyć - chyba zaczyna się ten lepszy okres dla roweru. Po przejechanych trzech tysiącach kilosów w tym roku (właśnie zauważyłem, że wczoraj mi pyknęło) jest światełko w tunelu na przyzwoite warunki. Czyli - sezon czas zacząć :)

Kręciło mi się dziś całkiem przyjemnie, bo wiaterek co prawda dawał o sobie znać z północy, ale przy jego ostatnich wybrykach nawet jakiś naziemny sztorm traktowałbym jako zefirek, a tak poza tym to temperatura sympatyczna, sucho, niespecjalnie słonecznie. Miodzio. Gdyby nie te ponad dziesięć kilosów kręcenia po mieście to można by było pomarzyć o jakiejś choć minimalnie przyzwoitej średniej. W sumie to tylko pomarzyć mogę i teraz :)

Trasa: Dębiec - Górczyn - Grunwaldzka - Junikowo - Skórzewo - Wysogotowo - Więckowice - Dopiewo - Palędzie - Plewiska - Poznań. Jak to w "sezonie" - kolarzy sporo, dziś "pozdrowerowo" pozytywnych. A i w końcu nadszedł dzionek, w którym nikt nie miał zakusów na moje życie. Jupi :)

| 20:19 wtorek, 14 marca 2017 | linkuj Ja zapomniałem :)
| 20:07 wtorek, 14 marca 2017 | linkuj Phi!
| 20:03 wtorek, 14 marca 2017 | linkuj Zapomnij o gratisie!!!
| 19:26 poniedziałek, 13 marca 2017 | linkuj Za opłatkiem - na to mogę się zgodzić. Raz do roku można wyżebrać go podobno gratis :)
| 19:25 poniedziałek, 13 marca 2017 | linkuj Za opłatą przedstawię świadków ;-)
| 19:06 poniedziałek, 13 marca 2017 | linkuj Nie żebym wątpił... :P
| 18:57 poniedziałek, 13 marca 2017 | linkuj Widocznie ktoś był szybszy. Wczoraj jeszcze były ;-)
| 18:48 poniedziałek, 13 marca 2017 | linkuj Sprawdziłem, nie sprzedaje. Są jedynie puszki po piwie :)
| 07:44 poniedziałek, 13 marca 2017 | linkuj Ktoś sprzedaje na Allegro wiatr w puszkach. Wykup cały zapas i będzie miodzio ;-)!!!
| 20:41 niedziela, 12 marca 2017 | linkuj Ania - o kurczę, ile radochy :)

Mors - no tak, zapomniałem o Tobie :)
| 03:19 niedziela, 12 marca 2017 | linkuj "A i w końcu nadszedł dzionek, w którym nikt nie miał zakusów na moje życie" - żartowniś... ;)
| 21:12 sobota, 11 marca 2017 | linkuj Jest powód do radości :) Zatem cieszę się razem z Tobą :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa asiet