Wpis awaryjny

Sobota, 3 grudnia 2016 · dodano: 03.12.2016 | Komentarze 10

Wczoraj się rozpisałem za wszystkie czasy, więc dziś będzie krótko.

Wstałem.
Wyjechałem.
Przejechałem.
Wróciłem.

Dziękuję za uwagę :)

-----------------------------------------------------------------------------

PS. No dobra, aż tak łatwo nie będzie - wykręciłem kółeczko od Dębca przez Luboń, Wiry, Komorniki, Konarzewo, Trzcielin, Dopiewo, Palędzie, Dąbrówkę, Plewiska. Spokojnie, jak to zimą, ale czasem nawet momentami zachciewało się przyspieszyć.

PS 2. Rano trafiła się nam w mieszkaniu lekka awaria kanalizacji. Na szczęście w wersji, hmmm, light :) Ale i tak trzeba było zaprzyjaźnionego fachmana wzywać, bo tylko spirala (której się jeszcze nie dorobiłem, a nawet nie wpadłem na to, że będzie potrzebna) mogła pomóc, żadne krety i inne przepychaczki. Finalnie wszystko poszło sprawnie i szybko, ale przyznać trzeba, że dzień zapowiadał się gówniano :)

| 20:32 niedziela, 4 grudnia 2016 | linkuj Ale ja o tym tylko czytałem w Pomponiku ;-)
| 20:23 niedziela, 4 grudnia 2016 | linkuj Zaufam Ci w tym temacie :)
| 20:17 niedziela, 4 grudnia 2016 | linkuj Brązowe też się haczą ;-)
| 21:06 sobota, 3 grudnia 2016 | linkuj Wystarczy mieć strój w brązowym kolorze. I takie skarpetki do kompletu :)
| 20:01 sobota, 3 grudnia 2016 | linkuj Spiralą? Prawdziwi szoszoni udeptują nogą. Tylko nie zapomnij zdjąć skarpetek, bo potrafią się zahaczyć i... po skarpetkach :)
| 19:22 sobota, 3 grudnia 2016 | linkuj Co prawda to prawda :) ale g... na czołówkę dawać nie będę, zbyt wrażliwy jestem :)
| 18:57 sobota, 3 grudnia 2016 | linkuj Wypromować na czołówkę ... ! :-)
| 18:22 sobota, 3 grudnia 2016 | linkuj Życie jest "nowelą"! Nawet g...o się potrafi postawić ! :-)
| 18:01 sobota, 3 grudnia 2016 | linkuj Przyjechałem rowerem, wróciłem po schodach do mieszkania :)
Walery
| 17:01 sobota, 3 grudnia 2016 | linkuj Ale, zaraz, zaraz! Przyjechałeś rowerem, czy wróciłeś z buta?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa spotk