Normals

Wtorek, 8 września 2015 · dodano: 08.09.2015 | Komentarze 4

Dziś już szosą, dziś już w "normalnych" porannych godzinach, tradycyjnie ile się da unikając wszelkich śmieszek rowerowych. Wiatr się delikatnie (zaznaczam: delikatnie) uspokoił, czyli dawało się mając go za przeciwnika leciutko truchtać zamiast stać w miejscu jak ostatnio. Objechałem sobie sprawdzony już szlak przez Plewiska, Palędzie, Dopiewo, Fiałkowo, Zakrzewo, Wysogotowo i Skórzewo. Bez specjalnych przygód, choć na Malwowej pojawił się objazd (na szczęście kierujący ruchem mnie przepuścił) spowodowany zderzeniem motocyklisty jadącego główną, a kierowcą wyjeżdżającym z podporządkowanej. W sumie dziwię się, że tak mało jest tam tego typu kolizji, bo osobiście znając "skrętowy" profil tej ulicy i praktycznie zerową widoczność dla pojazdów włączających się do ruchu zawsze jadę tam z istotą towarzyszącą. Czyli duszą na ramieniu :)

Chłodno. Fajnie :)

Zdążyłem przed deszczem. Fajnie :)

| 19:36 wtorek, 8 września 2015 | linkuj Ale rower masz jednoosobowy ;-)
| 18:34 wtorek, 8 września 2015 | linkuj Księgowy - dziękuję, miło mi :) kiedyś w końcu się skończy to, co dobre, ale póki co korzystam. Choć powiem Ci szczerze, że gdybym miał wstawać jak ostatnio o 6 rano dzień w dzień to zmieniłbym hobby. Na przykład na spanie :)

Dariusz - ale za to z jakimi emocjami! :)
| 15:52 wtorek, 8 września 2015 | linkuj Z duszą na ramieniu powiększasz ogólną masę, a przez to kręcisz gorsze średnie ;-)
Ksiegowy
| 15:26 wtorek, 8 września 2015 | linkuj Twoje nieustanne 50tki są dla mnie pełne inspiracji, ja niestety takich codziennych jazd nie mogę coś ostatnio uskutecznić;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa latde