Piekarnik #5

Wtorek, 11 sierpnia 2015 · dodano: 11.08.2015 | Komentarze 4

Zdychania ciąg dalszy. Dziś jazda bez pary, a także przez upały bez specjalnej chęci, co widać po średniej. Co prawda gdyby nie Starołęcka to pewnie bym dobił do tych trzech dych, ale... nie dobiłem :) Cały czas dość solidnie wiało, choć o dziwo po drzewach tego nie było widać, a czuć jedynie na wysokości próbującego przyspieszyć rowerzysty - tak jakby nastąpił jakiś constans pomiędzy przyrodą a wiatrem, który pewnie też ma dość tego cholernego słońca i ukropu.

Trasa: Dębiec - Starołęka - Krzesiny - Żerniki - Tulce - Krzyżowniki - Dachowa - Robakowo - Koninko - Głuszyna oraz powrót przez Starołękę. Mimo że jechałem głównie po wioskach to samochody dostawcze i tiry dostały dziś jakieś sr..., eee, to znaczy rozwolnienia. Miliardy tych grubasów wymieszane z traktorami (jednym ciągiem w pewnym momencie wyprzedziłem trzy) oraz latającymi jak opętane F-16-tkami powodowały, że czułem się jak w jakimś okupowanym Donbasie, a nie na zachodzie cywilizowanego kraju.

P.S. Dzięki pomocy bikestatowicza csx (raz jeszcze dzięki!) udało mi się przywrócić widoczność mapek z Endo. Nie będę wklejał wszystkich, bo żeby się pokazywały trzeba się zgodzić na udostępnienie ich szeroko rozumianemu ogółowi, a cenię sobie choć ostatki prywatności. Ale dobrze wiedzieć, że jednak to działa - a kłamie ta apka tak samo jak kłamała. Dziś się zawiesiła, sama wyłączyła, zjadła trzy kilometry i pokazała prędkość maksymalną 414,6 km/h :)

| 09:36 środa, 12 sierpnia 2015 | linkuj Ja używam i Stravy, i Endo. Endo bardziej z sentymentu, bo mam je chyba od 2011 roku. Niestety - jest z nim coraz gorzej. Strava zdecydowanie wygrywa.

Klima jak na razie jest. Wyłączana. To tak jakby lizać ciastko zza szyby...
| 15:52 wtorek, 11 sierpnia 2015 | linkuj A to zazdroszczę. Przynajmniej blisko wody :) Bikerom się nie dziwię, choć górka nieduża to potrafi zmęczyć pokonywana w piekarniku :)

Dziś wspaniałomyślnie włączyli nam klimę o 17-tej. Do tego czasu wyglądałem jak dobrze usmażony Afropolak :)
| 11:20 wtorek, 11 sierpnia 2015 | linkuj Dzisiaj pracuję w najwyższym miejscu w Mosinie.
Upał straszny ! Ale chyba dlatego że to bliżej słońca ! :-)
Bike-rów na podjeździe wymiotło ... i wcale się nie dziwię !

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ylisz