Spokojnie

Piątek, 17 lipca 2015 · dodano: 17.07.2015 | Komentarze 8

Dziś, gdy rano "otwarłem se internety", przeżyłem lekkie deja vu - dokładnie tak jak wczoraj prezentowała się bowiem analiza kierunku wiatru. Na szczęście nie wyglądało na to, żeby wiało jakoś mocno, więc stwierdziłem, że jadę na czuja. Tym czujem był wschód. Oczywiście jak zwykle wybrałem źle, bo gdzie zakręciłem tam był powiew. Ale jechało się mimo wszystko całkiem fajnie - zdążyłem przed upałem, nie chciało mi się spieszyć, jak również cieszyłem się z dawno nieodwiedzanej trasy - przez Jaryszki, Tulce, Krzyżowniki, Dachową, poznańską Głuszynę i Starołękę.

W okolicach Szczodrzykowa mijałem się z pewnym kolarzem, tak uśmiechniętym i zadowolonym, że mnie pozdrawia (a pewnie, że i ja jego), że serce rosło. Żadnego zacięcia na twarzy, żadnej analizy średniej prędkości szprychy w interwale związanym z danym segmentem, tylko radość z jazdy. I oto chodzi - i kieruję te słowa do wszystkich rasowo wyższych "pro", którzy machnięcie paznokciem od lewego kciuka uważają za akt łaski dla tych żałosnych amatorów, którzy nie mają sprzętu za 10 koła. A jedynie dwa koła. Rowerowe :)

A taki asfalcik jak w Krzyżownikach to ja sobie życzę, a nawet żądam:

| 21:45 piątek, 17 lipca 2015 | linkuj Nie musisz. Myślę, że nie zauważyłbyś różnicy :)
| 21:43 piątek, 17 lipca 2015 | linkuj Skoro jest taki drogi to muszę go zdjąć z balkonu bo ptaki na niego sr..... siadają ;-)
| 21:35 piątek, 17 lipca 2015 | linkuj Staram się. Mam nadzieję, że nic nie wyciekło.

W temacie ceny dywanów i przetargów made in Poland, gdzie najniższa cena jest priorytetem, to może być na styku. Tu mamy przykład dywaniku za 134 tsyięcy euro: https://www.carpetvista.com/collectible/Kom/carpet_115392-Kom_jedwab_sygnowany_Shirazi.html

Cudny.
| 21:22 piątek, 17 lipca 2015 | linkuj Obawiam się że jednak jest droższy niż Perski.

Info o Krzyżownikach trzymaj w ścisłej tajemnicy. Cicho sza. Ćśśśś. Psss.
| 20:39 piątek, 17 lipca 2015 | linkuj Lepszy! I pewnie tańszy niż perski :)
rmk
| 19:36 piątek, 17 lipca 2015 | linkuj Asfaltowy dywanik niczym ten prawdziwy z Persji :))
| 15:46 piątek, 17 lipca 2015 | linkuj W życiu bym nie zdradził, a już na pewno nie na forum, że to asfalt przed Krzyżownikami. Na torturach by ze mnie tej informacji nie wyciągnęli!
| 14:05 piątek, 17 lipca 2015 | linkuj Tylko czasami nie zdradzaj gdzie jest taki asfalt, bo za chwilę będą tam tłumy kolarzy albo jaki TOUR tam zrobią. Jak mi szepniesz gdzie to jest to ja już nikomu tego nie powiem. No chyba, że coś komuś szepnę ;-).

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ziejz