SPK-WS :)

Wtorek, 17 lutego 2015 · dodano: 17.02.2015 | Komentarze 6

No proszę - znów pojawiło się słońce. Nie żebym bym jakimś wielkim miłośnikiem, ale zimą jego obecność warunkowo mogę uznać za dopuszczalną :) W przeciwieństwie do wiatru, który dziś minimalnie osłabł, ale podobnie jak wczoraj zimny był niczym główny target szeregowego, przeciętnego nekrofila.

W związku z tym znów nie poszalałem, ale i tak jechało mi się o niebo lepiej niż podczas tripu sprzed 24 godzin. Głównie to zapewne kwestia trasy, która w znakomitej większości prowadziła mnie przez szosy otoczone lasami - czyli te z Puszczykowa, Rogalina i Mieczewa. Jechałem spokojnie, delektując się głosem Roberta Gonery i wartką akcją "Ptaszydła" Maxa Bentowa. Powiewało mi najpierw w pysk, potem z boku, więc odpuściłem ambicje dotyczące średniej prędkości. Na to może (?) przyjdzie jeszcze czas.

A na koniec klasyka gatunku - na Armii Poznań w Luboniu dłuuugi dźwięk klaksonu, oczywiście nawiązujący do istnienia DDR-a "full wypas", czyli kostkowanego, z wysokimi krawężnikami, podjazdami i zwałami piasku, który jakoś nie przyciągnął mnie do siebie. W odpowiedzi Szanowny Pan Kierowca - Władca Szosy (SPK-WS) usłyszał krótką instrukcję dotyczącą jednego z aspektów wydalania - widziałem zawahanie czy aby się nie zatrzymać, ale w końcu SPK-WS odpuścił. W sumie szkoda, bo nudno się jechało :)

| 18:24 środa, 18 lutego 2015 | linkuj Niestety... ja też. Na szczęście od jazdy puszką bronię się jak mogę. Póki co się udaje :)
| 23:17 wtorek, 17 lutego 2015 | linkuj To byli normalnie bandyci, zwyrodniali prawie jak faszyści i zapewne przywódcy zorganizowanej grupy przestępczej. Za ten wyczyn tylko dożywocie o chlebie bez wody.

Autor filmiku po tym jak go pokazano szerszej widowni, zapewne się puszy przed lustrem, zastanawiając się jednocześnie czy nie zostać politykiem, bo z tak skrajną głupotą tylko oni mi się kojarzą. Zapewne gdy nakręci dziecko wyrzucające z wózeczka smoczek, będzie pomstował na zachowanie dzisiejszej młodzieży i żądał surowej kary za zaśmiecanie.

I ja z takimi debilami muszę jeździć po tych samych drogach !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| 20:55 wtorek, 17 lutego 2015 | linkuj Spoko koko :)

A w ogóle to w temacie - nie wiem czy widziałeś kolejną "aferę" z epoznan: http://epoznan.pl/news-news-55700-Nie_wszyscy_rowerzysci_potrafia_byc_kulturalni._Zobacz_film

Aż mi się nie chce tego komentować. Patrz: cytowany przez Ciebie przepis.
| 20:30 wtorek, 17 lutego 2015 | linkuj Wytrąbię alfabetem morsa swoje imię żebyś wiedział, że to ja ;-)
| 18:36 wtorek, 17 lutego 2015 | linkuj Hehe, postaram się nie przytaczać, ale w takim razie zanim na mnie zatrąbisz musisz dać znać, że to Ty. Na przykład trąbiąc :)
| 18:08 wtorek, 17 lutego 2015 | linkuj Dz.U.2012.0.1137 t.j. - Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym

2) zabrania się używania sygnału dźwiękowego na obszarze zabudowanym, chyba że jest to konieczne w związku z bezpośrednim niebezpieczeństwem;

Tylko błagam, nie przytaczajcie tego przepisu kiedy ja go łamię ;-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa geipo