Na froncie południowym

Piątek, 5 grudnia 2014 · dodano: 05.12.2014 | Komentarze 7

W końcu wiatr się zlitował i przestał być wschodni. To znaczy był wschodni, ale południowo, więc trochę na siłę sobie wmówiłem, że tego "E" nie ma, za co zostałem ukarany jazdą przy w większości bocznym powiewie. Ale za to mogłem odwiedzić znów stare śmieci, czyli Żabno i Sulejewo. Coś za coś.

Raport z frontu - Luboń: jeden wielki korek, wahadło z powodu dziury w ziemi, która coś czuję będzie tam do wiosny, zamknięty przejazd kolejowy oraz mentalny pustostan wymuszający zjazd na kostkowego DDR-a. Mosina: zamknięty przejazd kolejowy i wahadło, do tego jak zwykle nieprzejezdne rondo i korki. Tak się zacząłem zastanawiać co mnie tam ciągnie i chyba tylko gdzieś głęboko ukryty sadomasochizm :)

O średniej mógłbym napisać to, co wczoraj - że została zabita Luboniem i Mosiną, ale nie napiszę, bo przecież zimą średnią się nie przejmuję. Ani ani. Nic. Zero wkurzenia. Lajcik. Zero agresji. Null.

Grrrrrrrrr!!!!!!! :)

P.S. Prognozy mówią, że jednak nadchodzi deszcz i deszcz ze śniegiem. Czyżby zanosiło się na odpoczynek od jazdy?