Patrolowo

Piątek, 20 września 2024 · dodano: 20.09.2024 | Komentarze 3

Piąteczek, piątunio, pracunio :/

Wyjazd lekko po dziewiątej, bez energii. Za to pod wiatr :)

Trasa: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Czapury - Babki - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Borówiec - Kamionki  - Daszewice - Głuszyna - Babki - Czapury - - Starołęka - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

Taki wielkopolski landszafcik z żurawiami się trafił:
Wielkopolski landszafcik
Rodzina żurawi
Zbliżenie na żurawieZakazana rowerówka :)
Aż dziw, że nie tylko rowerom :)
A na Dębinie taka ekipa :) Jeśli mają być patrole, to tylko takie.
Patrol na koniach na poznańskiej Dębinie
Dystans z dojazdem do pracy.

| 01:05 sobota, 21 września 2024 | linkuj Kolzwer - dzięki, mnie też zainspirował, choć wierzby przycięte. Będę je miał na oku za rok :) A patrole chyba częściej :)

Huann - super, podobno w Poznaniu na Cytadeli też bywają, ale ja widziałem w lesie po raz pierwszy :) No i brawo, takie inicjatywy trzeba wspierać!
| 21:19 piątek, 20 września 2024 | linkuj W naszym miejskim lesie są głównie właśnie takie patrole :) Co roku można je dofinansować dodatkowo z budżetu obywatelskiego, co zazwyczaj czynię.
| 20:34 piątek, 20 września 2024 | linkuj Ten widok z pierwszego ujęcia bardzo mi się podoba, prawie taki wiosenny :) Popieram takie patrole! :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa brodk