Zalewowo

Czwartek, 19 września 2024 · dodano: 19.09.2024 | Komentarze 4

Nie, nie, spokojnie, powódź do Poznania nie dotarła, po prostu dzisiaj zahaczyłem o dwa zalewy - w Tulcach i Szczodrzykowie.

Wyjazd około dziewiątej w warunkach w teorii świetnych: ciepło umiarkowane, a i słońce ukryte za chmurami. Co się mogło nie udać w tym zestawie? Ano oczywiście wiatr, który znów masakrował ze wszystkich kierunków.

Trasa: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Krzesiny - Jaryszki - Żerniki - Tulce - Krzyżowniki - Śródka - Szczodrzykowo - Dachowa - Robakowo - Gądki - Koninko - Szczytniki - Sypniewo - Głuszyna - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

W Szczodrzykowie sesji zażyczyła sobie czapla biała :)
Czapla biala na szarym tle
Podejście do lądowania
Odlatująca czapla biała
A w Tulcach kormoran i łabędzie.
Nad zalewem w Tulcach
Przeatujący kormoran
Kormoran na wodzie
Parka łabędzi
Gdzieś tam z pola obserwował mnie wiejski łowca.
Młody łowca
Dystans z dojazdem do pracy.

| 07:45 piątek, 20 września 2024 | linkuj A może to nie poprzednicy ino wiejscy łowcy ;)
Typowa Pchła wersja fit, choć za mało białego ma :D
| 00:30 piątek, 20 września 2024 | linkuj Kolzwer - fajnie, że chociaż one :)

Andale - a tak, są z tego słynne, nie ma lekko, to nie znudzone życiem czaple siwe :) Super, że znów białe stają się elementem tych ziem, bo nasi poprzednicy wybili je kiedyś w pień.
andale
| 23:31 czwartek, 19 września 2024 | linkuj Ja dzisiaj dwie widziałem. Nie robiłem zdjęcia, bo wyszłyby dwie plamy. I tak zdążyły uciec zanim na nie spojrzałem :P
| 22:02 czwartek, 19 września 2024 | linkuj Ta biała to chyba z wiatru zadowolona była, kormoran też na takiego wyglądał ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa edyje