Sarenkowo

Wtorek, 3 września 2024 · dodano: 03.09.2024 | Komentarze 7

Wrócił ukrop. Na szczęście rankiem jeszcze da się oddychać, więc jazda nie należała dzisiaj do najgorszych, tym bardziej, że wiatr może nie tyle odpuścił, ile stał się ciut bardziej sprawiedliwy, nie wiejąc ciągle w pysk, tylko nawet kilka razy w plecy :)

Wyjazd około 8:40, znów na wschód, bo stamtąd szły powiewy.

Trasa: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Czapury - Babki - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Szczytniki - Kamionki - Borówiec - Koninko - Szczytniki - Sypniewo - Głuszyna - Starołęka - Las Dębiński - dom.

Już dawno nie widziałem żadnej sarenki. No to zobaczyłem :)
W cztery oczy z sarną
Sarenka zajęta konsumpcją
Był też zamyślony żuraw.
Zamyślony żuraw
W Kamionkach Nadrzeźnictwo Babki miało chyba jakiś pomysł. Wyszło... jak to u nich.
Nadleśnictwo Babki miało jakiś pomysł. Wyszło jak zawsze
Było jeszcze wielkie halo.
Poranne wielkie halo
A do pracy Heksą, bo częściowo przez Dębinę.