Buro

Poniedziałek, 2 września 2024 · dodano: 02.09.2024 | Komentarze 3

Wolne się skończyło, czas wrócić do kieratu :/

Dzisiaj się zdecydowanie nie wyspałem - praca oraz elementy z nią związane, takie jak konieczność wstania o którejś tam godzinie, żeby zdążyć, powinny być zakazane i zdeleglizowane.

Trasa ponownie wschodnia: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Czapury - Babki - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Borówiec - Kamionki - Szczytniki - Koninko - Szczytniki - Sypniewo - Głuszyna - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

Fajnie, że wciąż jeszcze bez upałów, niefajnie, że mocny wiatr. A i jakoś tak szaro i buro było.
Perspektywiczna Dębina
Szaro-bura rowerówka
Ze zwierzaków tylko czapla, bardzo daleko.
Zamyślona czapla w oddali
Więc, żeby nie było łyso, zaległa żabka leci :)
Żaba wodna w trawie
Dystans z dojazdem do pracy.

| 00:31 środa, 4 września 2024 | linkuj Kolzwer - współczuję i dzięki za wsparcie ;) Współpracownik ma swoje racje, ale dla mnie zawodowo czas pierwszego covidu był najlepszy, bo firma się jeszcze nie ogarnęła w temacie tego, co można z nami robić, więc trzeba było wykonać zadania w dobę, dzięki czemu i się wyspałem, i zrobiłem swoje, choć zarabiając mniej, ale za to rowerowałem kiedy chciałem, uważając tylko na policję, co miało swój urok :)

Marecki - chętnie bym pomógł, ale nie wiem jak. Może postaraj się o użytek ekologiczny pod domem? :)
| 17:20 wtorek, 3 września 2024 | linkuj Żabka fajnie zapozowała. Chcę ściągnąć jakieś do oczka wodnego, ale na razie same pływające robale..
| 16:03 wtorek, 3 września 2024 | linkuj Faktycznie fajnie, jak bez upału, u mnie ponad 30°C było :/
Popieram delegalizacje przymusowego wstawania do pracy :))
Natomiast kiedyś rozmawiałem z jednym ze współpracowników, mówił o tym, że jego syn pracuje zdalnie w branży informatycznej, wstaje kiedy chce, może sobie robić przerwy kiedy chce, tylko, żeby ogólnie wyrobić 6-8 godzin w ciągu doby. Stwierdził wtedy, że czegoś takiego powinni zakazać, bo to nie uczy dyscypliny i najlepszy według niego system to określona godzina pójścia do pracy, najlepiej z samego rana :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nekzz