Czaplowo

Wtorek, 27 sierpnia 2024 · dodano: 27.08.2024 | Komentarze 5

Dzień wolnego. Cudowna rzecz.

Musiałem odespać. Udało się.

Wyjazd grubo po dziesiątej, z jednym założeniem: nigdzie się nie spieszyć. Też się udało :)

Trasa wschodnia: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Gądki - Robakowo - Dachowa - Szczodrzykowo - Śródka - Krzyżowniki - Tulce - Żerniki - Jaryszki - Krzesiny - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

Sporo czasu spędziłem w Szczodrzykowie. Co prawda większość ptactwa już odleciała, ale od czego są czaple? Szczególnie dzisiaj dokazywała ta biała, choć i siwa się znalazła.
Wzlatująca czapla biała
Czapla biała pikuje
Biała czapla podchodzi do lądowania
Wędrująca czapla
Czaplowa mijanka
Nad samym zalewem całkiem ładnie.
Rowerówka ze Szczodrzykowa
Słoneczko nad Szczodrzykowem
Piękna pogoda w Szczodrzykowie
Trafił się pewien miłośnik klangoru.
Klangorujący żuraw
No i Tulce i znów ta sama dożynka... Słabo, słabo...
Znów taka sama dożynka w Tulcach...
Już wiem, że BS-a nie nadrobię dzisiaj. Ale chciałem :)

| 00:19 poniedziałek, 2 września 2024 | linkuj Tak, choć nie powiem, sporo naczekałem się za tym ujęciem :)

To ciągnik. Śmieszył. Kiedyś...
| 13:45 niedziela, 1 września 2024 | linkuj O, jeszcze obie zapozowały do jednego kadru ;-)

Hmmm, nie mam pojęcia co ta dożynka przedstawia.
| 23:17 wtorek, 27 sierpnia 2024 | linkuj Marecki - dzięki :) Ty masz za to bieliki niemal na zawołanie, więc oddam kilka swoich czapli, nawet białych, za kilka takowych :)

Kolzwer - dzięki również :) Tak, ewidentnie chcieli odhaczyć, żeby nie było, że nie było :)

Ja powoli zaczynam się odkopywać z BS-a, dzisiaj delikatnie. Może do końca tygodnia skończę :)
| 22:26 wtorek, 27 sierpnia 2024 | linkuj Piękne to ptaszyska, bardzo dobre ujęcia!
W Tulcach postawili na "sprawdzoną" dożynkę, tylko chyba zapomnieli, że to nie tak działa i wypada zapodać co roku nowy pomysł :)
| 20:41 wtorek, 27 sierpnia 2024 | linkuj Świetny kadr z dwiema czaplami, oraz z żurawiem. Niestety na moim terenie czaple, zwłaszcza białe poznikały, kiedyś widywałem je regularnie na polach, teraz zero śladu.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa naspo