Przymknięty piekarnik

Poniedziałek, 26 sierpnia 2024 · dodano: 26.08.2024 | Komentarze 9

Parówa chyba się skończyła, piekarnik zamknięto. Uff.

Co prawda drzwi nie domknięto, bo wciąż mocno wiało, ale i tak najgorsze zniknęło.

Trasa wschodnia: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Czapury - Babki - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Borówiec - Kamionki - Szczytniki - Sypniewo - Głuszyna - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

Przygód brak, na szczęście.

Aleja na poznańskim Sypniewie wciąż klimatyczna.
Aleja na poznańskim Sypniewie
Rowerówka z Kamionek.
Lubiany mostek w Kamionkach
Dogoniłem motorynkę 30+, która w momencie, gdy zauważyła, iż jest wyprzedzana, nagle skręciła. Przypadek :)
W pogoni za motorynkąZwierzaki tylko na odległość. Para żurawi...
Para żurawi
...oraz czapla.
Schowana czapla siwa
No i z okazji Międzynarodowego Dnia Psa nowy kijek Kropy :)
Zabawka w pełnej krasie :)
Kropa znalazła nowy kijek do zabawy
No nie odda :)
Bóbr - wersja udomowiona :)
Dystans z dojazdem do pracy.

| 00:21 poniedziałek, 2 września 2024 | linkuj Przez kilka dni leciała od razu w to miejsce :) Niestety, ktoś już zabrał zabawkę :/
| 13:46 niedziela, 1 września 2024 | linkuj No, ambitnie, ambitnie... mam na myśli kijek ;-)
| 23:05 środa, 28 sierpnia 2024 | linkuj Można by mu zrobić posłanie z wbudowanym wiatraczkiem :)
| 09:49 środa, 28 sierpnia 2024 | linkuj @Trollking - to jest nas (co najmniej) czwórka w kwestii upałów: Tobik siada po spacerze centralnie przednimi łapami w wiatraku. Dobrze, że jest obudowa! ;D
| 23:25 wtorek, 27 sierpnia 2024 | linkuj Huann - dzięki i pozdro dla Was :) Była, była, ale latem mniej, bo Kropa nienawidzi tych cholernych upałów bardziej niż ja, więc mniej okazji było :)

Marecki - zgadzam się :)
| 20:41 wtorek, 27 sierpnia 2024 | linkuj Fajnie zobaczyć zadowoloną i w swoim żywiole kropkę :)
| 06:48 wtorek, 27 sierpnia 2024 | linkuj Spóźnione najlepsiego dla Kropki ode mnie i Seniora Tobika! :) Strasznie dawno jej nie było na bs-ie (albo przegapiłem)
| 00:52 wtorek, 27 sierpnia 2024 | linkuj O tak, taka może być przez całe lato, zimą tak od zera do pięciu, w porywach do dziesięciu (oczywiście w górach minus i śnieg), i mamy ideał :)

Kropa dziękuje, a ja może w końcu jutro znajdę czas na zajęcie się BS-em :)
| 21:52 poniedziałek, 26 sierpnia 2024 | linkuj Temperatura idealna na sierpień ;)
Kropa zasłużenie uhonorowana :))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa denap