Boćkowo i zaślepkowo

Wtorek, 20 sierpnia 2024 · dodano: 20.08.2024 | Komentarze 6

Dzisiaj wpis kompletnie bez historii. Przejechane i tyle.

A nie, była jedna "atrakcja" - w pewnym momencie zauważyłem, że owijka od strony dołu baranka mi się odkleja - gdzieś musiała wypaść mi zaślepka. Miałem podejrzenie gdzie, oczywiście w miejscu, gdzie położyłem rower na poboczu, żeby porobić zdjęcia, więc wróciłem, dobijając kilka kilometrów więcej, ale niestety zguby nie było. No nic, jechałem dalej łopocząc na wietrze i tracąc te 0,000000001% aerodynamiczności (niejeden "pro" by się pochlastał), ale że i tak średnią olałem (a w sumie to ona mnie, bo wiało paskudnie), to... nic się nie stało :)

Trasa wschodnia: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Czapury - Babki - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Borówiec - Kamionki - Szczytniki - Koninko - Jaryszki - Koninko - Jaryszki - Krzesiny - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

W roli głównej bociany. I tylko one w sumie :)
Bociani portret
Skradający się bocian
Przelatujący bociek
Bocian - pener
No i jeszcze rowerówka.
Na moście w Kamionkach
Dystans z dojazdem d pracy.

A jutro od rana podobno ma ostro lać :/

| 23:52 środa, 28 sierpnia 2024 | linkuj Chyba jednak wyczuły, bo już żadnego nie widziałem przez kilka dni. Żaby, krety i myszy lubią to :)
| 22:49 sobota, 24 sierpnia 2024 | linkuj Boćki chyba jeszcze wyczuwają, że ciepłe dni lata się nie skończyły :)
| 00:25 czwartek, 22 sierpnia 2024 | linkuj Dzięki :)
| 14:00 środa, 21 sierpnia 2024 | linkuj ładne zdjęcia : portretowe, środowiskowe i w locie bociana.
| 00:05 środa, 21 sierpnia 2024 | linkuj No ba :) A nawet bo!ciany :)
| 20:52 wtorek, 20 sierpnia 2024 | linkuj Nie było mnie ładnych kilka dni, a tu widzę, że bociany na mnie poczekały i jeszcze nie odleciały, bo ponoć gdzieniegdzie już zaczynają. Bardzo macie uprzejme bociany, ukłony! :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ylisz