Lodożercowo

Niedziela, 18 sierpnia 2024 · dodano: 18.08.2024 | Komentarze 5

Znów odespane. Faaaajne to ;)

Znów upał. Niefaaajne to :/

Wyjazd późny, jakoś po dziesiątej. Ukrop, zaduch, wyjazd więc jedynie z kategorii: przeżyć.

Trasa wschodnia: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Czapury - Babki - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Szczytniki - Kamionki - Daszewice - Głuszyna - Babki - Czapury - Starołęka - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

Wizualnie było całkiem ładnie.
Nieśmiały XP
Balotowy pejzażyk
Już na samym początku trasy wiedziałem, że średnią mogę odpuścić. Państwo przez cały most na Dębinie przejechali ze średnią 10 km/h. No dobra, w porywach do 11 :) A chwilę wcześniej - mimo moich dzwonkowych próśb - rodzinka nie ogarnęła korytarza życia i musiałem ostro hamować. Byle do jesieni!
Już wiedziałem, że o średnią to dzisiaj nie powalczę :)
Zrobiłem sobie przerwę na ochłonięcie w Kamionkach. Pomysł dobry, lody również, choć połowa mi się roztopiła zanim zjadłem :)
Przerwa na ochłodzenie
Lód gigant
W Kamionkach natrafiłem na coś świńskiego :) Raczej nie zawitam :)
Raczej wege tu nie dają :)
Zwierzaki się pochowały, więc zaległy błotniak stawowy jako uzupełnienie. Jedno zdjęcie wyszło nawet spoko :)
Prawy profil błotniaka
Błotniak z wyjątkowym wyrazem dzioba
Błotniak stawowy podczas prezentacji
Reszta dnia to Dębina i zdychanie. A jutro podobno ma padać :/

| 23:15 środa, 28 sierpnia 2024 | linkuj Andale - no coś w tym jest :)

Kolzwer - taaa, pewnie jakby stanęli byłoby im bardziej rześko :)
| 22:46 sobota, 24 sierpnia 2024 | linkuj Nie wyobrażam sobie tak wlec się w upał jak CI na moście, przecież to nie ma żadnego powiewu wiatru podczas jazdy :)
Błotniak też wyglądał na takiego, któremu było gorąco :)
andale
| 08:55 sobota, 24 sierpnia 2024 | linkuj Jak Ty fotografujesz zamiast konsumować, to masz za swoje :P
| 00:04 środa, 21 sierpnia 2024 | linkuj Bym się z balotem na mostku nie zmieścił, a jucha by mi rower brudziła, więc ta opcja odpada :)

Wierzę, dziękuję za poradę, ale... jakoś chyba nie będę testował :)
| 08:09 wtorek, 20 sierpnia 2024 | linkuj Zamontuj takiego balota z przodu i rozjeżdżaj innych :P

Upalnie było? A to nic nie wiem bo się z domu nie ruszyłem - pomaga, polecam :)))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ntrum