Sennoupalnie

Czwartek, 15 sierpnia 2024 · dodano: 15.08.2024 | Komentarze 4

Miała być temperaturowa masakra i była temperaturowa masakra :/

Ale fakt, bywało już gorzej - przynajmniej słońce na paliło tak bardzo, jak czasem potrafi.

Wyjazd miał być wcześniej, ale sen wygrał ze mną walkowerem i wyruszyłem dopiero lekko po dziesiątej.

Trasa klasycznie zachodnia: Poznań - Luboń - Wiry - Komorniki - Szreniawa - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Unikałem zatrzymywania się, bo wolałem płonąć jadąc. Przynajmniej wiatr tym razem na coś się przydawał.

Żurawie - młode i starsze - ćwiczą ostro :)
Startujące żurawie
Młodziaki ćwiczą
Jaskółki bardziej stacjonarne :)
Zdziwiona dymówka
No i rowerówka.
Pod drzewkiem w Lisówkach
Jutro ciąg dalszy rzezi... :/

| 23:36 środa, 28 sierpnia 2024 | linkuj Dzięki ponownie :)
| 21:49 sobota, 24 sierpnia 2024 | linkuj Ja to tego dnia chyba płonąłem dosłownie :))
Świetne foty z ptaszynami!
| 00:31 czwartek, 22 sierpnia 2024 | linkuj Dzięki, robiąc foty mało co widziałem, prócz jednego: pozycji startowej żurawi. Jak się odczeka kilka sekund, potem jest szansa na ujęcia, nawet jak gorące powietrze robi fale :)
| 19:06 środa, 21 sierpnia 2024 | linkuj Całkiem dobre jakościowo w locie te żurawie, ciężko się je ostrzy, wiem z autopsji , do tego nawet mając szybkostrzelny aparat. Dymówka ostra, choć fakt faktem, jak siedzi to łatwy cel.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ywala