Ciężka orka

Środa, 14 sierpnia 2024 · dodano: 14.08.2024 | Komentarze 4

Dzisiaj krótko i treściwie, bo znów ukrop taki, że zdechnąć można. A w sumie to zdychanie jest całkiem miłą perspektywą :)

Wyjazd około dziewiątej, a już piekarnik nieźle nagrzany. Choć prawdziwa rzeź zaczęła się po południu, na szczęście już byłem w pracy.

Wiatr - koszmar. Mocny i w pysk.

Trasa wschodnia, podobna do wczorajszej, ale lekko zmodyfikowana: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Czapury - Babki - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Szczytniki - Kamionki -  Borówiec - Koninko - Jaryszki - Krzesiny - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

Każdy orze jak może. A jak nie może, to korzysta, tak jak boćki :)
Bocian i orka
Bociek na polu
W Kamionkach już pusto :(
W Kamionkach
Przeleciały nade mną żurawie. Chociaż tyle.
Przelatujące żurawie
Do pracy Heksą, bo... Bo nie wiem co. Bo tak :)

| 23:35 środa, 28 sierpnia 2024 | linkuj Mądre zwierzaki, wiedzą gdzie fast food :)
| 21:48 sobota, 24 sierpnia 2024 | linkuj Boćki i traktory to w sierpniu częsty widok, w ogóle nie boją się tych maszyn :)
| 01:16 czwartek, 15 sierpnia 2024 | linkuj Dzięki :)

Tu też musiałem olać średnią, zaryzykować hamowanie szosą w piasku, ale chyba - jak czytam - warto było :)
| 17:58 środa, 14 sierpnia 2024 | linkuj Świetny ten pierwszy kadr. Tak to faktycznie wygląda, parę dni temu miałem pod Starkowem dwa boćki na tle traktora i ze 30 kruków, ale byłem rozpędzony :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wczes