Obokżurawiowo

Wtorek, 13 sierpnia 2024 · dodano: 13.08.2024 | Komentarze 5

Dzionek z tych nijakich - śniadanko, rower, praca. Ten ostatni element chętnie bym zamienił na przykład na wygraną w totka.

No dobra, nie gram w totka, nie ma wyjścia :)

Znów wiało mocno, ale tym razem ze wschodu.

Trasa: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Czapury - Babki - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Borówiec - Kamionki - Szczytniki - Koninko - Szczytniki - Sypniewo - Głuszyna - Starołęka - Las Dębiński - dom.

Motywem dominującym były żurawie, niestety w oddali. Tu domy z widokiem na nie z Koninka...
Domy z widokiem na żurawie
Odlatujące żurawie
...a tu z poznańskiej Głuszyny.
Żurawie na poznańskiej Głuszynie
Zbliżenie na żurawia
Tak samo ledwo widoczny bażant gratis.
Przebiegający bażant
Dębina tym razem szosowa.
Szosa na Dębinie
Dystans z dojazdem do pracy.

| 23:27 środa, 28 sierpnia 2024 | linkuj Zgadzam się :)
| 21:47 sobota, 24 sierpnia 2024 | linkuj Ważne właśnie, że były te spotkania i udało się je uwiecznić ;)
| 01:10 czwartek, 15 sierpnia 2024 | linkuj Lapec - ale i tak masz większą szansę na wygraną niż ja :)

Marecki - dokładnie :) Dzięki, tam gdzieś była jeszcze pani bażantowa, ale do uchwycenia jej musiałbym mieć teleskop :)
| 15:02 środa, 14 sierpnia 2024 | linkuj Lepszy spotkany żuraw niż jego brak :)
Bażant wyszedł całkiem ostro jak na odległość i ruch powietrza.
| 07:43 środa, 14 sierpnia 2024 | linkuj Ja tam gram w lotka. Co prawda nie wygrywam, ale za to tracę pieniądze ;]

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zybko