Bezkamuflażowo

Poniedziałek, 12 sierpnia 2024 · dodano: 12.08.2024 | Komentarze 5

Kolejny stracony dzień życia, czyli pracujący :)

Na szczęście jest rower i człowiek może się przed takowym znieczulić :)

Wyjazd na napędzie z ziewania, jakoś koło dziewiątej, na zachodni klasyk: Poznań - Luboń - Wiry - Komorniki - Szreniawa - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Ciepło, powoli już za ciepło. Z aparatem na plecach średnio komfortowo. Ale za to nie wiało mocno, choć mimo wszystko ciągle w pysk.

Zółwik już bez kamuflażu :)
Żółwik już bez kamuflażu
Szpaki... różnie :)
Dwubarwne szpaki
Młoda kokoszka pokazała wielką stopę :)
Płynąca młoda kokoszka
Młoda kokoszka z wielką stopą :)
Obowiązkowa rowerówka.
Słoneczny klasyk
No i jeszcze jedna, bo dzisiaj Heksą do pracy przez Dębinę.
Heksa na Dębinie
Słoneczne

| 23:26 środa, 28 sierpnia 2024 | linkuj Życie z pazurem :)
| 21:44 sobota, 24 sierpnia 2024 | linkuj Kokoszka już za młodu może pewnie stąpać, bogato ją natura obdarzyła :)
| 23:53 poniedziałek, 12 sierpnia 2024 | linkuj Dzięki :) Te szpaki to samiec i młodziak jak na moje :)

Oj, nie chce mi się rozbijać wpisów na dwa, tak samo było z Czarnuchem. Notuję tylko sobie ile jakim rowerem przejechałem i może kiedyś uzupełnię statystyki rowerów. W sumie szkoda, że nie można dodać dwóch :)
| 20:28 poniedziałek, 12 sierpnia 2024 | linkuj Dwa rowery widzę na zdjęciu, na blogu tylko jeden, chyba głupieje oO
| 20:27 poniedziałek, 12 sierpnia 2024 | linkuj Fajne czwarte foto. Szpaki schowane, nie dziwota, nie widuje samców i samic ze sobą zbyt często.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rzepo