Kałabanga! :)

Czwartek, 1 sierpnia 2024 · dodano: 01.08.2024 | Komentarze 8

Zaczęło wiać z północy, co ma i plusy, i minusy. Z plusów jest to, że w sumie mogę dostać się na drugi kraniec miasta Wartostradą, z minusów - konieczność przejazdu przez rowerowy trzeci świat typu Koziegłowy i inne takie. No ale jak mus, to mus.

Wyjazd przed dziewiątą, a trasa rzeźbiona na żywca: Dębiec - Wartostrada - Chemiczna - Gdyńska - Koziegłowy - Kicin - Kliny - Mielno - Dębogóra - Karłowice - Wierzonka - Mielno - Kliny - Kicin - Koziegłowy - Gdyńska - Chemiczna - Wartostrada - Dębiec.

Napisałem, że wiało z północy? Mała korekta - jak wracałem na południe, to już z południa :)

Tak jak Kozichdup nie trawię, tak w końcu znalazłem jakiś promyczek fajności w tej wiosce: mural z Żółwiami Ninja :) A te uwielbiam od wielu, wielu lat.
Leonardo i Donetello
Mural z Żółwiami Ninja
W Dębogórze powstała kapliczka z książkami - super, choć nie wypatrzyłem niczego dla siebie.
Kapliczka z książkami
Kos z książkowej kapliczki
Wizyta w Mielnie podczas wakacji? A co, stać mnie :)
Mielno, czyli na bogato
Dziewicza Góra wciąż stoi.
Dziewicza Góra
Niedaleko zacnego drewnianego kościoła w Kicinie rośnie jakieś paskudztwo. Eh :/
Piękny drewniany kościół, Kicin
Skromy ten domek...
Powstaje jakiś koszmarek obok drewnianego kościoła w Kicinie
Kładki bedrychowskie powstają w ekspresowym tempie. Wciąż jestem sceptyczny, bo kasy na to idzie a kasy, natomiast są o wiele pilniejsze sprawy w mieście. No ale zobaczymy jak się po tym będzie kręcić po otwarciu.
Kładki bedrychowskie powstają w ekspresowym tempie
Do pracy przez Dębinę.
Mostek na Dębinie
Czapla przyłapana podczas opalania :)
Opalająca się czapla

| 23:52 wtorek, 6 sierpnia 2024 | linkuj A, to na pewno :)
| 12:07 wtorek, 6 sierpnia 2024 | linkuj Mały domek, a pewnie będzie nieskromny ;))
| 01:23 niedziela, 4 sierpnia 2024 | linkuj Czyli mało co się robi, może prócz Dmowskiego, ale tam w sumie mogłoby tak zostać, bo ulicą jeździło się spoko, a drzew szkoda :/ Te cholerne kładki spokojnie by finansowo zrównały się z remontem antyrowerówki na Starołęckiej i normalizacji debilizmów na Przybyszewskiego. I jeszcze by zostało na kawałek Obornickiej...
andale
| 21:36 sobota, 3 sierpnia 2024 | linkuj Na przykład ze skrzyżowania Rolnej z Hetmańską usunęli słup ze środka drogi. Na słupach na ul. Dolna Wilda tylko ponaklejali odblaski, ale mam nadzieję, że to tylko tymczasowy półśrodek. Na Bułgarskiej zrobili połowę chodnika na osiedle. Dziwi mnie, że nie pociągnęli go aż do przejścia dla pieszych. No i na Dmowskiego ruszył remont tej chorej drogi dla kaskaderów. Na razie tylko na odcinkach, ale liczę na to, że chcą ją remontować etapami.
| 01:00 sobota, 3 sierpnia 2024 | linkuj Andale - o, a gdzie te zmiany widziałeś? :) Dzięki!

Kolzwer - Koziegłowy całej Polski, zniknijcie! :) No nie pasuje, ale pewnie kasa wpadła przy okazji :( Dzięki!

Marecki - czyli fajny trend na wsiach, chwali się :)
| 19:10 piątek, 2 sierpnia 2024 | linkuj Świetnie wyszła czapla. Taką wypożyczalnię książek widziałem pod Drzecinem, ale jakoś nie miałem weny jej fotografować, następnym razem uzupełnię.
| 08:56 piątek, 2 sierpnia 2024 | linkuj Koziegłowy i trzeci świat rowerowy...coś w tym jest, bo to samo mógł bym powiedzieć o tych z mojej okolicy :))
Ten murowany kościół w ogóle nie pasuje do tamtego otoczenia z drewnianym.
Świetne ujęcie z czaplą!
andale
| 22:28 czwartek, 1 sierpnia 2024 | linkuj Widziałem kilka dobrych zmian po powrocie z urlopu, więc coś się dzieje tak poza tą kładką, ale faktycznie wciąż zbyt wolno i można było te pieniądze wydać lepiej. Zazdro za czaplę :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa rzepo